Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach Projektu „Budowa przedszkola we Wręczycy Wielkiej”

Gmina Wręczyca Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 42130 Wręczyca Wielka, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 170 245 , fax. 343 170 215
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wręczyca Wielka
    ul. Sienkiewicza 1
    42130 Wręczyca Wielka, woj. śląskie
    tel. 343 170 245, fax. 343 170 215
    REGON: 15139838500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wreczyca-wielka.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach Projektu „Budowa przedszkola we Wręczycy Wielkiej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach sal przedszkolnych, administracji i jadalni, a także komunikacji i pomieszczeń gospodarczych (w tym m.in. wózkowni). Wszystkie elementy wyposażenia i aranżacji pomieszczeń przedszkola muszą posiadać aktualne atesty higieniczne lub aprobaty techniczne lub certyfikaty dopuszczające do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej np. Certyfikat dopuszczający do użytku w jednostkach oświatowych – Cobrabid. Równocześnie materiały, z których wykonano meble do sal przedszkolnych powinny posiadać rekomendacje dla zastosowania w obiektach edukacyjnych, gabinetach rehabilitacyjnych, pomieszczeniach gastronomicznych – w szczególności w przedszkolach. Wszystkie elementy składowe mebli przedszkolnych muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych, odpornych na zniszczenia, ścieranie. Meble przedszkolne powinny być prawidłowo zestawione i dopasowane do wzrostu przedszkolaków. Przy wykonaniu mebli trzeba przewidzieć potencjalne zagrożenia mechaniczne i chemiczne (dostarczane wyposażenie musi te zagrożenia likwidować ) tj. ostre punkty i krawędzie mebli, które mogą powodować otarcia i rany cięte; występy i nieprawidłowo zaprojektowane elementy mebli, np. stelaże, które mogą być przyczyną obrażeń spowodowanych upadkiem w wyniku zaczepienia ubrania lub potknięcia się dziecka; zagrożenia chemiczne mogą powstać w wyniku zastosowania do produkcji mebli materiałów zawierających substancje toksyczne w farbach, lakierach czy tworzywach sztucznych. Zestawienie wyposażenia poszczególnych pomieszczeń w meble i wyposażenie dodatkowe sal przedszkolnych, sali rehabilitacji oraz zaplecza gospodarczego zawiera dokumentacja projektowa PW Aranżacja wnętrz i przedmiar robót. 1.1. Przedmiot zamówienia nie obejmuje : 1) dostawy, montażu i uruchomienia : kotłowni, kuchni, pralni, 2) dostawy i montażu wyposażenia w sprzęt p.poż., 3) wyposażenie pomieszczeń sanitarnych ( pom. Nr 004, 005, 012, 013, 019, 068, 069, 074, 075, 080 ), 4) dostawy i montażu osłon grzejników we wszystkich pomieszczeniach, 5) dostawy i montażu szafy RACK wraz z instalacją, 6) dostawy i montażu klimatyzacji wraz z automatyką sterującą, 7) wyposażenia pomieszczeń tj. 015, 018, 025 w zlewozmywaki i umywalki kompletne wg. PW Aranżacja. 1.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również dostawa i montaż : 1) zestaw mebli do gabinetu dyrektora – kpl. : biurko z półką na klawiaturę do komputera – 1 szt, regał otwarty na dokumenty ( 205x90x40 ) – 1 szt, szafa na dokumenty zamykana na zamek ( 205x90x40 ) – 1 szt, fotel obrotowy do biurka z podłokietnikami – 1 kpl., 2) zestaw mebli do pokoju nauczycielskiego- x 3 jak do gabinetu dyrektora – 1 kpl., 3) urządzenie wielofunkcyjne ( minimum ) : drukarka i kopiarka A4 laser, skaner – 2 kpl., 4) niszczarka do dokumentów ( min. 8 kartek ) – 1 szt. 5) komputer stacjonarny – 4 kpl. Parametry komputera stacjonarnego a) Przekątna ekranu monitora : 17’’ b) RAM – min. 4 GB c) Pojemność dysku – min. 500 GB d) Rodzaj dysku - HDD e) Karta graficzna i dźwiękowa f) Wyjście karty grafiki 1 x wyjście HDMI g) Napęd optyczny DVD +/- RW h) Komunikacja LAN 100 Mbps, bluetooth, Wi-Fi 802.11ac i) Interfejsy 1 x USB 2,0, 1 x USB 3.0 lub wyższe j) Dodatkowe: mysz, klawiatura numeryczna, UPS 500 W. k) Gwarancja – min. 24 m-ce l) System operacyjny Przeinstalowany fabrycznie lub na płycie DVD w polskiej wersji językowej, 64-bitowy zawierający: • polską wersję językową, • możliwość instalacji i poprawnego działania oprogramowania dostępnego w ramach posiadanych przez Zamawiającego licencji Microsoft Office 2013, Microsoft Office 2016 oraz możliwość pełnej integracji z systemem domenowym MS Windows, • możliwość instalacji i poprawnego działania aplikacji wykorzystywanych przez Zamawiającego, oraz poprawnej obsługi powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, skanerów, kser), • dostępność aktualizacji i poprawek do systemu u producenta systemu bezpłatnie i bez dodatkowych opłat licencyjnych z możliwością wyboru instalowanych poprawek, • możliwość zdalnej, automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu, • możliwość automatycznego zbudowania obrazu systemu wraz z aplikacjami. Obraz systemu służyć ma do automatycznego upowszechniania systemu operacyjnego inicjowanego i wykonywanego w całości przez sieć komputerową, • możliwość wdrożenia nowego obrazu przez zdalną instalację, • graficzne środowisko instalacji i konfiguracji, • możliwość udostępniania i przejmowania pulpitu zdalnego, • możliwość udostępniania plików i drukarek, • możliwość blokowania lub dopuszczenia dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk sprzętowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu), • zapewnienie wsparcia dla większości powszechnie używanych urządzeń (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, urządzeń Plug & Play, WiFi, • wyposażenie systemu w graficzny interfejs użytkownika w języku polskim, • zapewnienie pełnej kompatybilności z oferowanym sprzętem, • zintegrowanie z systemem modułu pomocy dla użytkownika w języku polskim, • zintegrowanie z systemem modułu wyszukiwania informacji, • możliwość wykonania kopii bezpieczeństwa (całego dysku, wybranych folderów, kopii przyrostowych) wraz z możliwością automatycznego odzyskania wersji wcześniejszej, • zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników, • licencja na system operacyjny musi być nieograniczona w czasie, pozwalać na wielokrotne instalowanie systemu na oferowanym sprzęcie bez konieczności kontaktowania się przez Zamawiającego z producentem systemu lub sprzętu. Licencja wielostanowiskowa.  Oprogramowanie antywirusowe wielostanowiskowe na okres min. 12 miesięcy. • oprogramowanie powinno posiadać certyfikat autentyczności lub unikalny kod aktywacyjny, • zamawiający nie dopuszcza w systemie możliwości instalacji dodatkowych narzędzi emulujących działanie systemów.  W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innego systemu operacyjnego, Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszelkich możliwych kosztów, wymaganych w czasie wdrożenia oferowanego rozwiązania, w szczególności związanych z dostosowaniem infrastruktury informatycznej, oprogramowania nią zarządzającego, systemowego i narzędziowego (licencje, wdrożenie), serwisu gwarancyjnego oraz kosztów certyfikowanych szkoleń dla administratorów i użytkowników oferowanego rozwiązania. Pakiet Office  Pakiet oprogramowania biurowego w polskiej wersji językowej, do użytku edukacyjnego minimalna zawartość:  edytor tekstu  arkusz kalkulacyjny  program do tworzenia prezentacji  program do obsługi klienta poczty kompatybilny z pakietem Microsoft Office;  Umożliwiający:  otwieranie dokumentów utworzonych przy pomocy programów MS Word 2013, MS Excel 2013, MS Power Point 2013, MS Word 2010, MS Excel 2010, MS Power Point 2010, MS Word 2007, MS Excel 2007, MS Power Point 2007. 6) W otwieranych dokumentach musi być zachowane oryginalne formatowanie oraz ich treść bez utraty jakichkolwiek ich parametrów i cech użytkowych (korespondencja seryjna, arkusze kalkulacyjne zawierające makra i formularze itp.) czy też konieczności dodatkowej edycji ze strony użytkownika dostarczony pakiet musi zapewniać możliwość modyfikacji plików utworzonych za pomocą ww. programów w taki sposób by możliwe było ich poprawne otworzenie przy pomocy programu, który oryginalnie służył do utworzenia pliku, w przypadku programu do obsługi poczty e-mail możliwość bezproblemowego zaimportowania / wyeksportowania wszystkich danych (wiadomości e-mail, wpisy kalendarza, zadania, kontakty, reguły wiadomości) z i do używanych przez Zamawiającego programów Outlook 2013, Outlook 2010, Outlook 2017, możliwość automatycznego odzyskiwania dokumentów w wypadku odcięcia dopływu prądu, całkowicie zlokalizowany w języku polskim system komunikatów i podręcznej pomocy technicznej w pakiecie 1.3. Wymagania dotyczące jakości mebli : 1) blaty biurek, stołów, stolików, konstrukcje szaf mają być wykonane z płyt melaminowanych lub laminowanych PCV, wykończenie wąskich płaszczyzn ze zwiększoną odpornością na odrywanie i zawilgocenie ( pożądane wykończenie bezspoinowe ), 2) kółka w krzesłach biurowych mają być dostosowane do używania na wykładzinach miękkich i twardej podłodze, 3) stelaże metalowe malowane proszkowo, na zakończeniach trwałe osłony z tworzywa sztucznego bezkrawędziowe, 4) wszystkie użyte materiały do wykonania mebli muszą posiadać atesty higieniczne. 5) wykonawca powinien przewidzieć możliwość ( podczas montażu mebli ) do ewentualnego usunięcia kolizji i dostosowania mebla do pomieszczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 5.000,00 złotych, słownie : pięć tysięcy złotych. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy we Wręczycy Wielkiej Nr rachunku 64 8249 0001 2001 0000 0912 0015 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Dostawa i montaż mebli i wyposażenia w ramach Projektu „Budowa przedszkola we Wręczycy Wielkiej” 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału : gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach