Nadleśnictwo Szprotawa ogłasza przetarg
- Adres: 67-300 Szprotawa, ul. Żagańska 6
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3763379 , fax. 068 3762462
- Data zamieszczenia: 2013-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szprotawa
ul. Żagańska 6 6
67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
tel. 068 3763379, fax. 068 3762462
REGON: 97004019000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.zielonagora.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dodatkowego w nowym biurowcu Nadleśnictwa Szprotawa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych, pierwszo -gatunkowych, wolnych od wad i nie noszących znamion użytkowania mebli oraz elementów dodatkowego wyposażenia (w tym sprzęt RTV i AGD) wraz z transportem do nowego biurowca Nadleśnictwa Szprotawa, znajdującego się przy ul. Henrykowskiej (dz. nr 115/9) w Szprotawie. Elementy objęte dostawą stanowić będą wyposażenie pomieszczeń: biurowych, socjalnych oraz składnicy akt. Dostawa i montaż mebli odbywać się będzie w nowo wybudowanym budynku administracyjnym nadleśnictwa, dlatego też Wykonawca nie może prowadzić żadnych prac transportowych i montażowych powodujących uszkodzenie budynku i jego wyposażenia. Meble oraz elementy wyposażenia powinny być dostarczone, zmontowane oraz ustawione w docelowych pomieszczeniach budynku zgodnie z projektem aranżacji wnętrz stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji zamówienia dokonać wizji lokalnej pomieszczeń, w których mają znajdować się meble i wyposażenie, dróg transportu tam prowadzących oraz przeprowadzić we własnym zakresie niezbędne pomiary w budynku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamówienie musi być zabezpieczone wadium o wartości 14 400 zł(słownie: czternaście tysięcy czterysta złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.); 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP S.A. O/SZPROTAWA 41 1020 5460 0000 5402 0042 1917 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Dostawa mebli do biurowca nadleśnictwa- wadium. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Więcej informacji dotyczących wadium znajduje się w SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_szprotawa/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie i wyposażenie pomieszczeń w Przedszkolach Miejskich na utworzenie nowych oddziałów przedszkolnych - dostawa wyposażenia
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa mebli i szaf ze stali nierdzewnej pod zabudowę wraz z montażem na potrzeby wyposażenia Oddziału Wewnętrznego Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. w Żarach
Dodano: 2016-04-11 - Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż mebli na potrzeby Oddziału Chirurgii Plastycznej i Oparzeń Wielospecjalistycznego Szpitala - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Dodano: 2015-07-10 - Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Dodano: 2015-06-09 - Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż mebli na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Dodano: 2015-03-30 - Zaprojektowanie, wykonanie, montaż i dostawa mebli na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Dodano: 2014-10-07 - Dostawa mebli dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
Dodano: 2014-10-03 - Dostawa i montaż mebli biurowych, kuchennych oraz sprzętu AGD w budynku socjalno-biurowym w Lubsku przy ul. E. Plater 15A
Dodano: 2014-09-24 - Wykonanie i montaż wyposażenia budynku 18-rodzinnego w Sulechów-Brzezie.
Dodano: 2014-09-18 - Dostawa drobnego wyposażenia i sprzętu AGD do kwater internatowych w Czerwieńsku, Głogowie, Międzyrzeczu, Świętoszowie, Wędrzynie, Żaganiu i Zielonej Górze
Dodano: 2013-12-10