Gmina Postomino ogłasza przetarg
- Adres: 76-113 Postomino, Postomino 30
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
- Data zamieszczenia: 2014-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
Postomino 30 30
76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
REGON: 77097989000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia do oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Postomino w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych czyli likwidacja barier w dostępie do edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Postomino - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia do oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Postomino. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: 1)Część I Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Postomino, 2)Część II Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia do sal w oddziałach przedszkolnych na terenie Gminy Postomino, 3)Część III Dostawa i montaż rolet okiennych do oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Postomino. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do miejsca dostawy, tj. do poszczególnych oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Postomino oraz montaż mebli. Przedmiot zamówienia zostanie odebrany przez zamawiającego w całości, tj., po zmontowaniu. Wykonawca może dostarczyć w pełni zmontowane meble lub zmontować je w miejscu dostawy. 4.Opis i ilość przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia przedstawiony jest w załącznikach nr 4,5 i 6 do SIWZ. 5.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczone meble i sprzęt. 6.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych atestów i certyfikatów zgodności, w szczególności wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r., Nr 6, poz.69 z późn. zm.). W odniesieniu do mebli szkolnych i przedszkolnych zastosowanie mają jedynie certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami wydane przez akredytowane jednostki certyfikujące wyroby. Dostawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia oryginałów certyfikatów lub ich kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 7.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyposażenie fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i odpowiadające normom jakościowym określonym we właściwych aktach prawnych. Wyroby powinny posiadać niezbędne atesty i certyfikaty. 8.Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 9.Kody CPV 39160000-1, 39162100-8, 39162100-6. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391600001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1)90,00 zł, słownie: dziewięćdziesiąt złotych w przypadku składania oferty na część I zamówienia, 2)1500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych w przypadku składania oferty na część II zamówienia, 3)90,00 zł, słownie: dziewięćdziesiąt złotych w przypadku składania oferty na część III zamówienia. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 97 9315 0004 0021 2012 2000 0040. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5.Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu - w osobnej koszulce należy wnieść wraz z ofertą - nie łączyć go na trwałe z ofertą. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.postomino.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli dla jednostek Akademii Morskiej w Szczecinie AG/IU/45/2013
Dodano: 2013-08-06 - Dostawa i montaż wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Mierzynie
Dodano: 2013-07-31 - Dostawa mebli na potrzeby projektu Budowa Centrum Naukowo-Badawczego Analizy Ryzyka Eksploatacji Statków w Akademii Morskiej w Szczecinie AG/IU/23/2013
Dodano: 2013-06-13 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU GIMNAZJUM W KALISZU POMORSKIM
Dodano: 2013-06-11 - Dostawa i montaż mebli szkolnych i biurowych do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Połczynie Zdroju
Dodano: 2012-08-17 - Zakup mebli szkolnych oraz doposażenia łazienek wraz z dostawą i montażem do Powiatowego Centrum Edukacyjno - Rewalidacyjnego na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych w Goleniowie
Dodano: 2012-05-24 - Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby jednostki organizacyjnej AM - Ośrodka Szkoleniowego Rybołówstwa Bałtyckiego w Kołobrzegu w ramach projektu: Uruchomienie Ośrodka Szkoleniowego Rybołówstwa Bałtyckiego w Kołobrzegu jako nowoczesnego narzędzia szkoleniowego AG/IU/11/2012
Dodano: 2012-04-18 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu pn: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Gryfice
Dodano: 2012-02-06 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Akademii Morskiej w Szczecinie
Dodano: 2011-11-22 - Dostawa wraz z rozładunkiem i zamontowaniem ma koszt Wykonawcy mebli szkolnych na potrzeby Gimnazjum Publicznego w Bobolicach
Dodano: 2010-12-01