Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP ogłasza przetarg
- Adres: 00416 Warszawa, ul. Czerniakowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 841 110 , fax. 225 841 109
- Data zamieszczenia: 2017-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP
ul. Czerniakowska 231
00416 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 841 110, fax. 225 841 109
REGON: 29088300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-orlowskiego.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli medycznych, łaźni wodnej oraz rolet dla Centralnego Bloku Operacyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż mebli medycznych, łaźni wodnej oraz rolet dla Centralnego Bloku Operacyjnego. Szczegółowe zestawienie ilościowo – asortymentowe znajduje się w załączniku nr 3.1-3.5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Pakiet nr 1 – 1 390,00 PLN ; 2) Pakiet nr 2 – 200,00 PLN ; 3) Pakiet nr 3 – 40,00 PLN ; 4) Pakiet nr 4 – 160,00 PLN ; 5) Pakiet nr 5 – 10,00 PLN ; 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 9.3. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK Nr 48 1130 1017 0020 0789 4420 0011 ; a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (w oparciu o wzór załącznika nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy nie przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- II. Wyposażenie ośrodka Senior+
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych.
Dodano: 2023-10-18 - „Aktywni na rynku pracy – żłobek samorządowy w Gminie Pilawa”
Dodano: 2023-10-12 - Wyposażenie ośrodka Senior+
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa pawilonu socjalnego w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym im. Antoniny i Jana Żabińskich”.
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa i montaż mebli dla Międzykulturowego Ośrodka Rozwoju Społecznego przy ul. Targowej 81 w Warszawie
Dodano: 2023-01-10 - Dostawa i montaż mebli dla Międzykulturowego Ośrodka Rozwoju Społecznego przy ul. Targowej 81 w Warszawie
Dodano: 2022-12-07 - Dostawa i montaż mebli biurowych, zabudowy oraz przegród szklanych dla Stołecznego Centrum Osób Niepełnosprawnych w Warszawie przy ul. Gen. Andersa 5
Dodano: 2022-11-08 - Zakup mebli biurowych dla MEiN
Dodano: 2022-08-09 - Dostawa mebli do pomieszczenia pracowniczego 328, Instytutu Systemów Elektronicznych Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2021-01-27