Miasto Opole ogłasza przetarg
- Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22 , fax. 77 454 98 44
- Data zamieszczenia: 2013-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Opole
Rynek-Ratusz
45-015 Opole, woj. opolskie
tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, fax. 77 454 98 44
REGON: 53141266800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miasta Opola - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli na potrzeby Urzędu Miasta w Opola, obejmująca swoim zakresem m.in.: - meble biurowe: biurka, szafy aktowe, szafy ubraniowe, fotele obrotowe, krzesła, stoły, szafki pod drukarkę, szafki pod ksero, kontenery mobilne i stacjonarne, nadstawki szaf, wieszaki, listwy odbojowe i inne . - meble gabinetowe: biurka, dostawki do biurek, stoły, szafy, kontenery, komody, krzesła i inne. - meble socjalne: szafki ze zlewem, szafki wiszące, stoły, krzesła. - meble konferencyjne: stoły z nogami składanymi, krzesła konferencyjne. Szczegółowy opis oraz szacunkowe ilości przedmiotu zamówienia zawierają formularze rzeczowe dla mebli : ZAŁĄCZNIKI NR 1,2,3,4. Termin realizacji zadania: do 20.12.2013 r. z zastrzeżeniem § 2 ust.2 wzoru umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1)Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 3 900,00 zł. 2)Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 47 1160 2202 0000 0002 1515 3330 w Banku Millenium. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 3)W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Urzędu Miasta Opola, Rynek Ratusz, pokój nr 2, a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do kasy) należy załączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert. 4)Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w kasie Urzędu, to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty wraz z kopią poręczenia lub gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem. Zaleca się aby oryginał poręczenia lub gwarancji nie był trwale zszyty/zbindowany z ofertą. 5)Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie trzy warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa. Ma również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 6)Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę mebli i sprzętu AGD dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/97/2015)
Dodano: 2015-10-08 - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE
Dodano: 2014-10-28 - Dostawa i montaż mebli w ramach zadania PODNIESIENIE KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW POPRZEZ UTWORZENIE INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
Dodano: 2014-08-04 - WYPOSAŻENIE II DO CENTRUM DIALOGU W ICSO BLACHOWNIA
Dodano: 2014-05-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia w budynkach Nadleśnictwa Prószków tj.: Część 1. Budynek administracyjny Część 2. Budynek zaplecza magazynowego Część 3. Budynek przeznaczony na salę narad
Dodano: 2014-05-06 - Wyposażenie Wielofunkcyjnego Ośrodka Sportowo-Rekreacyjnego w Zakrzowie
Dodano: 2014-01-24 - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE
Dodano: 2013-12-05 - Dostawa mebli dla Sądu Rejonowego w Opolu
Dodano: 2013-11-19 - Zakup mebli dla repatriantów
Dodano: 2013-10-07 - Dostawa i montaż mebli dla Domów Studenta Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2013-07-11