Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15950 Białystok, ul. Słonimska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2016-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1
    15950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 51500000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych do miejsc wskazanych przez Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. Wszystkie oferowane meble muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Ponadto Zamawiający wymaga minimalnego 24 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone meble od dnia dostawy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Wykonawca zamówienia musi dostarczyć meble własnym transportem i własnym staraniem dokonać ich montażu w budynkach Urzędu Miejskiego. 4.Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zaleca się wyłonionemu Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczenia, w którym będą montowane meble w celu dokonania szczegółowego obmiaru z natury. 5.Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych mebli biurowych. 6.Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8:00-17:00 w poniedziałek i 7:30-15:30 wtorek-piątek, do wskazanej każdorazowo lokalizacji Zamawiającego. 7.W przypadku zmiany miejsca, do którego mają być dostarczone meble, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca dostarczenia na inne. Zmiana ta nie powoduje konieczności sporządzania aneksu a jedynie konieczność poinformowania Wykonawcy drogą e-mailową z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 8.W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10.Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej partii mebli biurowych odbywać się będzie drogą elektroniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach