Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-017 Katowice, Graniczna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 6041208 , fax. 32 6041250
- Data zamieszczenia: 2017-10-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach
Graniczna 29
40-017 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 6041208, fax. 32 6041250
REGON: 00087036200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pip.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych do gabinetów, sekretariatów, sal narad i sal konferencyjnych, aneksów kuchennych, holu, biura podawczego,doposażenie pomieszczeń w meble biurowe, naprawa i dostosowanie mebli będących w obecnym użytkowaniu Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1: Dostawa i montaż mebli biurowych do gabinetów, sekretariatów, sal narad i sal konferencyjnych, aneksów kuchennych, holu, biura podawczego, portierni dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach. Część 2: Doposażenie pomieszczeń w meble biurowe Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach. Część 3: Naprawa i dostosowanie mebli będących w obecnym użytkowaniu Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: dla Części 1 – 13 900,00 złotych . w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 „uPzp” dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 „uPzp”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIW. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ; 3.2. Potwierdzenie wniesienia wadium – dla części 1 3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ ROWNOWAŻNYCH” – załącznik nr 9 do SIWZ. 3.5. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP-2360-10/23 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach postępowanie nr 2
Dodano: 2023-12-05 - Wyposażenie przedszkola 8-oddziałowego w Suszcu w meble przedszkolne i akcesoria
Dodano: 2023-06-14 - Wyposażenie przedszkola 8-oddziałowego w Suszcu w meble przedszkolne i akcesoria
Dodano: 2023-05-11 - Dostawa mebli, AGD i pozostałego wyposażenia dla potrzeb Apteki Szpitalnej
Dodano: 2023-04-25 - Wyposażenie pomieszczeń i meble
Dodano: 2021-03-26 - Dostawę i montaż I- go wyposażenia dla Muzeum Hutnictwa w Chorzowie – podzielony na 3 części: 1. dostawa i montaż wyposażenia meblowego; 2. dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego; 3. dostawa i montaż urządzeń komputerowych z oprogramowaniem systemowym oraz podstawowym pakietem biurowym wraz z urządzeniami peryferyjnymi, sprzęt telewizyjny, info kiosk z oprogramowaniem systemowym;
Dodano: 2021-02-26 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla przyszłego żłobka przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa ZSO nr 11 przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu na potrzeby utworzenia żłobka”.
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa, montaż wraz z uruchomieniem sprzętu gastronomicznego; dostawa i montaż mebli gastronomicznych oraz dostawa akcesoriów gastronomicznych dla 3 szkół objętych projektem pn. „Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2021-01-20 - Wyposażenie pomieszczeń i meble
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa i montaż wyposażenia do budynku przy ul. Stalmacha 7 w Zabrzu
Dodano: 2020-12-23