Przetargi.pl
Dostawa i montaż kamer obrotowych do monitoringu miejskiego

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975 , fax. +48 22 7564885, +48 222011975
  • Data zamieszczenia: 2014-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32 32
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, fax. +48 22 7564885, +48 222011975
    REGON: 01327104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż kamer obrotowych do monitoringu miejskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kamery bezpieczeństwa oraz rozbudowa Centrum Monitoringu 1. Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa i montaż wraz ze skrzynkami z zabezpieczeniami przeciwpożarowymi i przepięciowymi 6 kamer obrotowych oraz 8 kamer stacjonarnych, - dostawa, montaż i konfiguracja 3 dysków twardych podłączonych do serwera w Centrum Monitoringu - dostawa oraz montaż zabezpieczenia przeciw spadkom napięcia i jego brakiem w Centrum Monitoringu - awaryjne zasilanie w przypadku braku zasilania (UPS). 2. Wykonawca zobowiązany jest zamontować dostarczone kamery we wskazane przez Zamawiającego miejsca: 1) zadanie 1 - dostawa, montaż, podłączenie i konfiguracja 2 kamer obrotowych IP oraz 2 kamer stacjonarnych wraz ze skrzynkami z zabezpieczeniami przeciwpożarowymi i przepięciowymi do miejskiego systemu monitoringu zlokalizowanych: przy ulicy Koziej w Konstancinie-Jeziornie 2) zadanie 2 - dostawa, montaż, podłączenie i konfiguracja 1 kamery obrotowej IP wraz ze skrzynką z zabezpieczeniami przeciwpożarowymi i przepięciowymi na Placu Zabaw na Parceli oraz podłączenie do rejestratora zainstalowanego w Urzędzie, 3) zadanie 3 - zakup, montaż i konfiguracja 1 kamery stacjonarnej IP wraz ze skrzynką z zabezpieczeniami przeciwpożarowymi i przepięciowymi w Cieciszewie, oraz podłączenie do rejestratora zainstalowanego w Urzędzie, 4) zadanie 4 - dostawa, konfiguracja 2 kamer obrotowych IP - wymiana uszkodzonych kamer obrotowych znajdujących się: - Amfiteatr w Parku Zdrojowym - kamera nad sceną, - ulica Piłsudskiego - kamera przy przystanku Grapa 5) zadanie 5 - dostawa, podłączenie oraz konfiguracja 3 dysków twardych do serwera pracującego w Centrum Monitoringu 6) zadanie 6 - dostawa oraz montaż zasilania awaryjnego podtrzymującego pracę serwerów nagrywających obraz z kamer monitoringu miejskiego w Centrum Monitoringu 7) zadanie 7 - dostawa, montaż, podłączenie i konfiguracja 2 kamer stacjonarnych na budynku Urzędu Gminy i podłączenie ich do rejestratora w budynku Urzędu. 8) zadanie 8 - dostawa, montaż, podłączenie i konfiguracja 1 kamery obrotowej oraz 3 kamer stacjonarnych wraz ze skrzynkami z zabezpieczeniami przeciwpożarowymi i przepięciowymi. Kamera obrotowa zamontowana na stacji rowerów Veturillo przy skrzyżowaniu ulic Sienkiewicza/Piłsudskiego; 2 kamery stacjonarne zamontowane na ulicy Mirkowskiej przy stacji rowerów Veturillo; 1 kamera stacjonarna skierowana na stację rowerów Veturillo przy ulicy Wilanowskiej 1. Sieć światłowodowa znajduje się w odległości w 30 mb od miejsca montażu - dotyczy zadania 1, 3 i 4. 3. Kamery będą mocowane na wyznaczonych słupach oświetleniowych. 4. Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić zasilanie. 5. Zamawiający wyjaśnia, iż sposób zasilania dla każdego punktu należy ustalić z osobą odpowiedzialną w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna. Należy przyjąć, że kamery będą zasilane z najbliższego punktu zasilania lamp oświetleniowych (wpięcie przed zmierzchówkę). 5.Odbiór nastąpi przez : 1) sprawdzenie działania kamery przez podłączenie kablem Ethernet na miejscu, 2) sprawdzenie transmisji i kompatybilności z systemem w Centrum Monitoringu. W szczególności sprawdzenie działania PTZ, ustawianie, zapisywanie i sterowanie presetów przez system AlnetProfessional. 3) sprawdzenie zasilania awaryjnego poprzez odłączenie zasilania głównego na 1 godzinę - w tym czasie nie może wystąpić przerwa w działaniu urządzeń pobierających około 1,1kW (dotyczy zadania 6) 6. Istniejący system: Alnet Proffesional, kamery IP Axis 233D+, HikVision 617 oraz nowsze pracujące w oparciu o protokół transmisji ONVIF, sterowanie odbywa się przez oprogramowanie, dlatego należy przyjąć, że kamery powinny być zgodne z systemem. 7. Transmisja danych odbywać się będzie po dzierżawionym przez Zamawiającego światłowodzie w systemie GEPON, zakończone urządzeniem ONU, kompatybilne z systemem RAISECOM, konwerter ONU kompatybilny z systemem RAISECOM. 8. Skrzynki kamerowe winny być wyposażone w: 1) zasilacz do kamery, zasilacz do Ethernet, 2) zabezpieczenia elektryczne, przeciwpożarowe i przepięciowe. 9. Wszystkie kamery obrotowe IP winny być fabrycznie nowe. 10. Szczegółowe parametry techniczne kamer obrotowych określone zostały w załączniku nr 7 do SIWZ - Parametry techniczne kamer. 11. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone i zamontowane kamery, dyski oraz urządzenia do zasilania awaryjnego. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351253002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konstancinjeziorna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach