Przetargi.pl
Dostawa i montaż dźwigu osobowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Myślenicach z równoczesnym demontażem istniejącego dźwigu i opracowaniem niezbędnej dokumentacji projektowej w ramach zadania pn. : Termomodernizacja i modernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach w 2009 r.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Myślenicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, ul. Zdrojowa 18
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2720424 w. 106 , fax. 012 2721246
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Myślenicach
    ul. Zdrojowa 18 18
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 012 2720424 w. 106, fax. 012 2721246
    REGON: 00029202000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż dźwigu osobowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Myślenicach z równoczesnym demontażem istniejącego dźwigu i opracowaniem niezbędnej dokumentacji projektowej w ramach zadania pn. : Termomodernizacja i modernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach w 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia ( zwanego dalej zamówieniem lub robotami ) jest dostawa i montaż dźwigu osobowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych MODiDZ w Myślenicach obejmująca : a)Opracowanie dokumentacji budowlano - konstrukcyjnej ( w tym inwentaryzacji ) szybu i maszynowni b)Opracowanie dokumentacji na linię zasilającą ( pięcioprzewodową 3x400V), podanie napięcia do maszynowni dźwigu oraz 3 przewodową instalację oświetleniową 230V zapewniającą natężenie oświetlenia 200 lx na poziomie podłogi oraz oświetlenie o natężeniu 50 lx na każdym przystanku przed drzwiami przystankowymi c)Opracowanie dokumentacji na doprowadzenie do maszynowni linii telefonicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami UDT oraz dyrektywą europejską 95/16/WE d)Opracowanie dokumentacji na instalację sygnalizacji pożaru e)demontaż istniejącego dźwigu wraz z jego wywiezieniem f)wykonanie pomostów montażowych, zabezpieczenie otworów drzwiowych podczas montażu g)dostawę i montaż nowego dźwigu h)wykonanie linii zasilającej, podanie napięcia do maszynowni dźwigu, instalacji oświetleniowej według dokumentacji, o której mowa w ust. 1 li. c. i)doprowadzenie do maszynowni linii telefonicznej oraz wykonanie instalacji pożaru według dokumentacji, o której mowa w ust. lit c i d. j)wykonanie niezbędnych robót budowlano - wykończeniowych obejmujących : malowanie szybu i maszynowni , obróbka otworów drzwiowych, wykończenie szpalet w zakresie zamurowań, tynków z gładziami i malowaniem, itp. k)Uzyskanie decyzji UDT dopuszczającej dźwig do eksploatacji. 2.Zdemontowany dźwig oraz jego elementy pozostają własnością Zamawiającego i zostaną one wywiezione w imieniu Zamawiającego do punktu skupu surowców wtórnych. Koszty załadunku, wywiezienia i rozładunku należy uwzględnić w cenie ofertowej. 3. Charakterystyka techniczna montowanego dźwigu : 1. Typ Dźwig osobowy przystosowany dla osób niepełnosprawnych 2. Napęd Elektryczny z płynną regulacją prędkości za pomocą falownika 3. Maszynownia Istniejąca, górna nad szybem 4. Udźwig 1100 kg lub 13 osób 5. Kabina 1200 x 2310 mm, nieprzelotowa, wykonana ze stali nierdzewnej , adaptowana pod wygodne użytkowanie przez osoby niepełnosprawne wyposażona w: - oświetlenie jarzeniowe i 60 min. akumulatorowe - awaryjne - podłoga - wykładzina antypoślizgowa - listwy przypodłogowe i poręcz - lustro - panel dyspozycji z przyciskami w wykonaniu antywandalowym z oznaczeniami Braille a - piętrowskazywacz - alarm - przycisk otwierania drzwi - wentylacja elektryczna - fonotec - urządzenie głośnomówiące 6. Drzwi kabinowe Automatyczne, teleskopowe 2-panelowe, 1100 x 2000 mm, wykonana ze stali nierdzewnej, wyposarzone w kurtynę 7. Drzwi szybowe Automatyczne, teleskopowe 2-panelowe, 1100 x 2000 mm, wykonane ze stali nierdzewnej 8. Wysokość otworów drzwiowych 2300 mm 9. Szyb 2000 x 2680 mm 10. Nadszybie 3,510 m. 11. Podszybie 1,280 m. 12. Ilość przystanków 4 13. Ilość dojść 4 14. Wysokość podnoszenia Hp = 10,1 m. 15. Prędkość 1,0 m/s 16. Sterowanie Mikroprocesorowe zbiorcze góra dół 17. Zasilanie 400/ 50Hz/13,2 kW 18. Wyposażenie dodatkowe Wyświetlacz pozycji kabiny na przystanku podstawowym, graficzny wskaźnik przeciążenia kabiny, sygnalizator akustyczny dojazdu na przystanek, zjazd awaryjny do najbliższego przystanku z otwarciem drzwi po zaniku napięcia a w przypadku zadziałania sygnalizacji p.poż - zjazd na poziom parteru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych ), przed upływem terminu składania ofert tzn. nie później niż do dnia 09.09.2009. do godz. 11 00 2. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu - wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca którego oferta nie będzie zabezpieczona jedną z wymienionych form wadium, zostanie wykluczony, zaś ofertę uznaje się za odrzuconą. 4. Wadium w pieniądzu: a) Wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto Zamawiającego : 43 1500 1487 1214 8005 1208 0000 w Kredyt Bank S.A. II Oddział w Krakowie, z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu na: dostawę i montaż dźwigu osobowego w ZSP Myślenice. b) Za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego - do oferty należy załączyć kserokopię przelewu. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 5. Wadium w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją - oryginał należy złożyć w podanym terminie w siedzibie Zamawiającego tj . Zespól Szkół Ponadgimnazjalnych Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego ul. Zdrojowa 18, 32-400 Myślenice ( sekretariat ) natomiast kserokopię należy załączyć do oferty. 6. Wadium składane w tej formie musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w ust. 2 lit. b), c) ,d) , e) albo zostanie przedłużony przez wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 7.Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium, gwarancje oraz poręczenia powinny być wystawione na Zamawiającego a w treści tych gwarancji i poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. Gwarancje i poręczenia muszą określać bezwarunkowe prawo Zamawiającego do ich realizacji. Gwarancje i poręczenia, w których ograniczono prawa Zamawiającego, lub w których uzależniono realizację od spełnienia jakichkolwiek warunków, oprócz wynikających za specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawy prawo zamówień publicznych, uznane zostaną jako nie spełniające warunków. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy i złożą oświadczenie, że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z Ustawą ( UWAGA! w przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust. 1 pkt. d musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie ); 2. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją, b) terminowo oraz prawidłowo wniesione wadium przetargowe c) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania oraz d) oferty Wykonawców, którzy nie wykonywali czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 3. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie ustawy pod uwagę będą brane oferty Wykonawców: a)którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 1 ustawy b) w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub w stosunku do których nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego (art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy). c) posiadających aktualny wpis do właściwego rejestru albo do ewidencji działalności gospodarczej i prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych., d) nie karanych za przestępstwa w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, a także wobec których sąd orzekł nakaz o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy e) nie zalegających z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub posiadających zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( UWAGA! w przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust. 3 musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie ) 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie oferenta do wyjaśnienia dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu uczestniczenia w postępowaniu Wykonawca powinien przedłożyć ofertę, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VIII SIWZ, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty : a)Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)Wykaz części zamówienia , których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.- według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Ofertę, której mowa w ust. 1 oraz oświadczenie o którym mowa w ust. 2 lit. a) należy przedstawić w formie oryginału, zaś dokumenty, o których mowa w ust. 2 lit b) i c) należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.W przypadku oferty wspólnej, do oferty muszą być dołączone także indywidualnie dla każdego z Wykonawców dokumenty i oświadczenie potwierdzające spełnienia warunków określonych w Rozdziale VIII. Te oświadczenia i dokumenty wymienione są w niniejszym rozdziale ust. 2 lit. a) i b). 5.Na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach