Przetargi.pl
„Dostawa i montaż 26 sztuk kompletnych przydomowych oczyszczalni ścieków„

GMINA CELESTYNÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 789 70 60
  • Data zamieszczenia: 2022-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CELESTYNÓW
    ul. Regucka 3
    05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
    tel. 22 789 70 60
    REGON: 013268965
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i montaż 26 sztuk kompletnych przydomowych oczyszczalni ścieków„
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 26 sztuk kompletnych przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej budynków mieszkalnych i odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w Gminie Celestynów”.2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, polegać będzie na:1) Robotach przygotowawczych w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy oraz wytyczeniu geodezyjnego obiektów oczyszczalni;2) Dostawie, montażu i uruchomieniu 26 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków oraz przepompowni ścieków;3) Dostawie i montażu elementów studni chłonnych;4) Wykonaniu przyłączy kanalizacyjnych;5) Wykonaniu urządzeń do odprowadzania ścieków oraz wykonaniu podłączenia elektrycznego;6) Rozruchu technicznym i technologicznym oraz wykonaniu pomiarów kompletnej oczyszczalni;7) Wykonaniu dokumentacji fotograficznej;8) Wykonaniu badania ścieków surowych oraz oczyszczonych (BZT5, ChZT i zawiesiny) na min. siedmiu wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach;9) Przeprowadzeniu indywidualnego szkolenia dla użytkowników wszystkich 26 szt. oczyszczalni;10) Przygotowaniu i przekazaniu użytkownikom szczegółowej instrukcji obsługi;11) Wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz wykonaniu dokumentacji powykonawczej;12) Przeprowadzaniu corocznych przeglądów w czasie trwania gwarancji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej SWZ:1) dokumentacja projektowa,2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) przedmiar robót.5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 9.000,00 zł2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania oferti utrzymuje je nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 i ust. 2 Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, płatne przelewem na rachunek bankowy:Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w CelestynowieNr konta bankowego: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012z dopiskiem „wadium w postępowaniu RIZPiFZ.271.67.2022”Wniesienie wadium w pieniądzu winno nastąpić w terminie gwarantującym wpływ pieniędzy na konto Zamawiającego najpóźniej w dniu i w godzinie przypadającym na dzień składania ofert.2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Gwarancje i poręczenia należy wystawić w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej przez wystawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym /podpisem zaufanym/ podpisem osobistym na: Gminę Celestynów ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów i przekazać Zamawiającemu oryginał w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej.5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.7. Zamawiający zwraca wadium wniesione winnej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.8. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 98 u ust. 4 i 5 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu:a) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - -zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 złd) zdolności technicznej lub zawodowej.a. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na dostawie i montażu przydomowych oczyszczalni ścieków o wartości zamówienia minimum 100.000,00 zł brutto;Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, jest szerszy od powyżej określonej przez Zamawiającego, należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót, potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu.b. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy:- min. 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,- min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.Uwaga: Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. Z 2021 r. poz. 2351 z późn zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831 z późn. zm.) lub ważne, odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach