Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, ul. Starowiejska 23
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6384065 , fax. 084 6271196
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego
ul. Starowiejska 23 23
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 084 6384065, fax. 084 6271196
REGON: 00057738900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie-zamosc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fantomu osoby dorosłej do ALS dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa fantomu osoby dorosłej do ALS - Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, określone zostały w załączniku Nr 1do SIWZ - Parametry techniczno-użytkowe fantomu osoby dorosłej do ALS. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienia wadium w kwocie 1 300,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia tych warunków będą dokumenty i oświadczenia złożone w ofercie. Niespełnienie choćby jednego z podanych warunków podmiotowych, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, stosownie do art. 24 ust.1, pkt 10 uPzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, wymagane celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. - druk w załączeniu; 2) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienie publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. - druk w załączeniu; Dokumenty wymagane celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy (informacja musi dotyczyć wszystkich wymienionych w dokumencie potwierdzającym status prawny wykonawcy członków władz), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymagane celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz minimum trzech dostaw, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - druk w załączeniu. Pozostałe dokumenty, informacje i oświadczenia, które musi zawierać oferta : 1) wypełniony formularz oferty wg załączonego druku; 2) wypełniony formularz z oferowanymi parametrami techniczno-użytkowymi - Zał. nr 1; 3) dane o wykonawcy - druk w zał.; 4) dowód wpłaty wadium; 5) ważne w terminach, wymagane prawem dokumenty, dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, oraz znak CE; 6) oświadczenie wykonawcy o akceptacji wymaganych przez zmawiającego warunków, świadczonych przez serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, określonych we Wzorze umowy;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie-zamosc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do pracowni samochodowych, elektrycznych i elektronicznych do Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju i sprzętu ślusarskiego do Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju w ramach projektu Staże u pracodawców - szansą na start zawodowy dla młodzieży Powiatu Biłgorajskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Dodano: 2013-11-08 - Dostawa wyposażenia do pracowni samochodowych, elektrycznych i elektronicznych do Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju oraz sprzętu ślusarskiego do Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju w ramach projektu Staże u pracodawców - szansą na start zawodowy dla młodzieży Powiatu Biłgorajskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Dodano: 2013-10-07 - Wyposażenie pracowni warsztatów w ramach Projektu Wysokie kompetencje -pewna przyszłość zawodowa Zadanie Nr VII
Dodano: 2013-05-02 - Wyposażenie pracowni warsztatów w ramach Projektu Wysokie kompetencje- pewna przyszłość zawodowa Część Nr V
Dodano: 2012-12-12 - Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli szkolnych, odzieży ochronnej oraz sprzętu informatycznego w ramach projektu Młodzi, zdolni zawodowcy
Dodano: 2012-12-06 - Wyposażenie pracowni warsztatów w ramach Projektu Wysokie kompetencje- pewna przyszłość zawodowa Zadanie Nr IV
Dodano: 2012-11-28 - Wyposażenie pracowni warsztatów w ramach Projektu Wysokie kompetencje- pewna przyszłość zawodowa Zadanie Nr III
Dodano: 2012-11-22 - Wyposażenie pracowni warsztatów w ramach Projektu Wysokie kompetencje- pewna przyszłość zawodowa Zadanie Nr I
Dodano: 2012-11-15 - Dostawa sprzętu dydaktycznego do szkół w ramach projektu pn.:=Dobry start w szkole drogą do sukcesu= POKL.09.01.02-06-472/10 w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I -III szkół podstawowych w Gminie Zakrzówek w roku szkolnym 2011/2012
Dodano: 2011-11-18 - Zakup urządzeń i wyposażenia (fantomy) dla potrzeb Szkoły Ratownictwa Medyczno-Sanitarnego WPR SP ZOZ w Lublinie
Dodano: 2010-01-07