Przetargi.pl
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH ARTYKUŁÓW SPORTOWYCH DLA KOMPLEKSU DYDAKTYCZNO SPORTOWEGO SOLPARK KLESZCZÓW SP.Z.O.O., W KLESZCZOWIE PRZY UL. SPORTOWEJ 8

Kompleks Dydaktyczno-Sportowy "SOLPARK KLESZCZÓW" ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Sportowa 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 731 31 10 wew. 148
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kompleks Dydaktyczno-Sportowy "SOLPARK KLESZCZÓW"
    ul. Sportowa 8 8
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. 0-44 731 31 10 wew. 148
    REGON: 10068625300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH ARTYKUŁÓW SPORTOWYCH DLA KOMPLEKSU DYDAKTYCZNO SPORTOWEGO SOLPARK KLESZCZÓW SP.Z.O.O., W KLESZCZOWIE PRZY UL. SPORTOWEJ 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych artykułów sportowych dla Kompleksu Dydaktyczno-Sportowego SOLPARK KLESZCZÓW Sp. z o.o., na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 3.1. do SIWZ, z podziałem na pięć części przedmiotu zamówienia - z możliwością składania pięciu ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 370000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.2 Sposób dokonania oceny spełnienia warunków. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia- nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w pkt. 5.2.1., 5.2.2. i 5.2.3. SIWZ. 5.2.1 Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 5.1.1. i 5.1.4. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedstawi: - Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. (Zał. nr 2B), - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zał. nr 3), - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (Zał. nr 4) oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS (Zał. nr 5) potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Zał. 4 i 5), 5.2.2. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 5.1.2. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży: - Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków (Zał. nr 2A), - Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Zał. nr 6). Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie dostawy w ciągu ostatnich 3 lat (od 7.12.2006r. do 06.12.2009r.) tj. jednej dostawy Artykułów sportowych o wartości min. 20.000,00 PLN brutto, dla każdej części przedmiotu zamówienia. 5.2.3. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 5.1.3 zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży: - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 PLN (Zał. nr 7).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 2A - Oświadczenie Wykonawcy spełniającego warunki o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Zał. nr 2B - Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Zał. nr 3 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zał. nr 4 i nr 5 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (Zał. nr 4) oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS (Zał. nr 5) potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zał. nr 6 - Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie dostawy w ciągu ostatnich 3 lat (od 7.12.2006r. do 06.12.2009r.) tj. jednej dostawy Artykułów sportowych o wartości min. PLN 20.000,00 PLN brutto dla każdej z pięciu części przedmiotu zamówienia Zał. nr 7 - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 PLN. Wszystkie ww. dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 6A. PEŁNOMOCNICTWA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 26 UST. 3 USTAWY PZP, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY. Zał. nr 3A - Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, w przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i/lub pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do podpisania oferty, jeśli z dokumentów Wykonawcy nie wynika umocowanie do działania w firmie, odpowiednio do postanowień określonych w pkt 10.1 niniejszej SIWZ i pkt. 9 w Zał. nr 1 do SIWZ pt. Formularz Ofertowy i/lub Zał. nr 8A - Pełnomocnictwo do gwarancji wadialnej, o której mowa w pkt. 8.2 niniejszej SIWZ. Pełnomocnictwa - Zał. 3A i 9A, należy przedłożyć w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solpark.bip.kleszczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach