Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowo-ulicznej

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, ul. Sejneńska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 566 78 55 , fax. 87 565 99 26
  • Data zamieszczenia: 2017-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
    ul. Sejneńska 84
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 566 78 55, fax. 87 565 99 26
    REGON: 20066207700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.suwalki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowo-ulicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowo-ulicznej. 2. Pojazd będący przedmiotem zamówienia musi być wyposażony oraz spełniać poniższe wymagania: 1) rok produkcji 2017 – fabrycznie nowy, stan licznika do 10 Mth; 2) silnik wysokoprężny, chłodzony cieczą, moc min. 54kW spełniający wymagania UE; 3) podwozie przegubowe lub kierowane wszystkimi 4 kołami; 4) hydrauliczny układ hamulcowy; 5) zbiornik paliwa poj. min. 50 l; 6) zbiornik wody czystej min. 150 l; 7) pojemność pojemnika na śmieci min. 1350 l, max. 2000 l – pojemność wyrażona brutto, wykonany z metalu odpornego na ścieranie i korozję, kiprowany hydraulicznie do tyłu; 8) napęd hydrostatyczny na wszystkie koła lub napęd na dowolną oś; 9) pojazd wolnobieżny o prędkości jazdy minimum 25 km/h; 10) prędkość robocza min. 12 km/h; 11) dopuszczalna masa całkowita do 4500 kg; 12) rozmiar kół: min. 10 cali; 13) ręczny wąż ssawny do stosowania po obu stronach pojazdu, min 3 m z uchwytem; 14) myjka wysokociśnieniowa: ciśnienie min 65 bar, ręczny pistolet natryskowy, długość węża min 10 m; 15) wysokość pojazdu max. 2100 mm, wysokości mierzonej bez sygnalizatora świetlnego; 16) szerokość maszyny max. 1380 mm; 17) wysokość opróżniania pojemnika na śmieci min. 1400 mm; 18) licznik godzin pracy; 19) poziom hałasu w kabinie zgodny z normami UE; 20) poziom hałasu na zewnątrz mierzony nad pojazdem zgodny z Dyrektywą 2000/14/WE; 21) kabina operatora oszklona, wyposażona w klimatyzację, drzwi wejściowe po obu stronach; 22) kamera umieszczona z tyłu pojazdu wraz z monitorem w kabinie pojazdu; 23) regulowana kolumna kierownicy; 24) pneumatycznie zawieszone siedzenie kierowcy wraz z regulacją; 25) wycieraczka szyby przedniej ze spryskiwaczami; 26) radioodtwarzacz; 27) wspomaganie układu kierowniczego; 28) oświetlenie drogowe oraz sygnalizator świetlny na dachu kabiny (Belka ledowa); 29) układ recyrkulacji wody; 30) możliwość czyszczenia kanału ssawnego bez demontażu części mechanicznych; 31) dwuszczotkowy zespół zamiatający, maksymalna szerokość zamiatania: min 2000 mm; 32) regulowane obroty szczotek; 33) dozowany natrysk wody na obie szczotki tarczowe oraz w kanale ssawnym; 34) regulowana szerokość zamiatania z kabiny operatora; 35) system zraszania na szczotkach talerzowych oraz w ssawie; 36) kanał ssący o średnicy min 180 mm umieszczony pomiędzy kołami; 37) dysza ssawna o szerokości min 540 mm; 38) klapa zasysania dużych śmieci sterowana z kabiny operatora; 39) sterowanie osprzętem z kabiny operatora; 40) koło zapasowe; 41) deklaracje zgodności CE; 42) instrukcja obsługi w języku polskim; 43) katalog części zamiennych w języku polskim; 3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty z wyposażeniem wyższym niż określone w pkt. 2. 4. Koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, zlokalizowanej przy ul. Sejneńskiej 84, 16-400 Suwałki, leżą po stronie Wykonawcy. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia winna odbyć się w godzinach pracy Zamawiającego tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, po ustaleniu dokładnego terminu dostawy z Zamawiającym. 6. Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu minimum 24-miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, bez limitu motogodzin. 7. W okresie gwarancji, przeglądy okresowe pojazdu oraz wszelkie naprawy, winne odbywać się w miejscu jego garażowania tj. ul. Sejneńska 84, 16-400 Suwałki. 8. Przeglądy gwarancyjne, o których mowa w pkt. 6, winne być prowadzone bezpośrednio przez Wykonawcę. 9. Wykonawca winien posiadać na terenie Polski własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia dla sześciu operatorów pojazdu pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym, w siedzibie Zamawiającego, oraz wydania przeszkolonym pracownikom odpowiednich certyfikatów. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym w ciągu 72 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. 12. Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia winien dostarczyć: 1) deklarację zgodności CE; 2) instrukcję obsługi w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji zamiatarki uliczno-chodnikowej przez Zamawiającego; 3) katalog części zamiennych w języku polskim; 4) książkę serwisową w języku polskim; 5) komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta. 13. Termin dostawy przedmiotu zamówienia wynosi do 42 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 14. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy – Załącznik nr 7 do SIWZ. 15. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za równoważne uznane będą rozwiązania przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony przez Zamawiającego, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. 16. Ciężar udowodnienia, że rozwiązanie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144431-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w Banku PKO SA O/Suwałki nr 08 1240 3363 1111 0010 4425 3775 w terminie do dnia 06.10.2017 r. do godz. 10:00. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńskiej 82, (pokój nr 101) przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - według Załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli dotyczy – według Załącznika nr 8 do SIWZ. 3. Informacja o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - jeżeli dotyczy – według Załącznika nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach