Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji.

Łódzki Ośrodek Geodezji ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, ul. Traugutta 21/23
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6374706 , fax. 42 6374777
  • Data zamieszczenia: 2014-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Geodezji
    ul. Traugutta 21/23 21/23
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6374706, fax. 42 6374777
    REGON: 47083053600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, liczba części 6, gdzie część (zadanie częściowe) stanowi: Zadnie częściowe nr 1 Dostawa komputerów Część 1.A 1 szt. Komputer wysokowydajny z monitorem Część 1.B 20 szt. Komputery biurowe z monitorami Część 1.C 1 szt. Komputer przenośny typu laptop 1 szt. Stacja dokująca/replikator portów współpracująca z powyższym laptopem Zadnie częściowe nr 2 Dostawa Skanerów Część 2.A 2 szt. Kolorowy skaner rolkowy A4 dwustronny Część 2.B 1 szt. Kolorowy skaner płaski A3 Zadnie częściowe nr 3 Dostawa składarki wielkoformatowej Część 3.A 1 szt. Składarka wielkoformatowa off-line Zadnie częściowe nr 4 Dostawa urządzeń drukujących Część 4.A. 1 szt. Drukarka laserowa A4 - monochromatyczna Część 4.B. 1 szt. Drukarka wielofunkcyjna laserowa wolnostojąca A3 monochromatyczna Część 4.C. 1 szt. Drukarka wielofunkcyjna laserowa wolnostojąca A3 monochromatyczna + fax Część 4.D. 1 szt. Drukarka wielofunkcyjna laserowa wolnostojąca A4 kolorowa Zadnie częściowe nr 5 Dostawa małogabarytowych komputerów przenośnych typu laptop 13,3 Część 5.A 2 szt. Komputer przenośny typu laptop 13,3 1 szt. Stacja dokująca/replikator portów współpracująca z powyższym laptopem Zadnie częściowe nr 6 Dostawa niszczarek Część 6.A. 2 szt. Niszczarka osobista Część 6.B. 1 szt. Niszczarka profesjonalna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium - zadanie częściowe nr 1 w wysokości 1100zl (słownie: jeden tysiąc sto złotych); zadanie częściowe nr 2 w wysokości 150zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych), zadanie częściowe nr 3 w wysokości 400zl (słownie: czterysta złotych), zadanie częściowe nr 4 w wysokości 400zl (słownie: czterysta złotych), zadanie częściowe nr 5 w wysokości 140zl (słownie: sto czterdzieści złotych), zadanie częściowe nr 6 w wysokości 100zl (słownie: sto złotych) na okres związania ofertą. 2. Wadium może też być wnoszone w następujących formach: 1)pieniądzu 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z póżn. zm.) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze: 65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi z dopiskiem wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na Zakup materiałów biurowych nr sprawy OAZP.2710/18/2014. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą sumę 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie (w każdym zadaniu częściowym).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach