Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego do siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, ul. Sejneńska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 566 78 55 , fax. 87 565 99 26
  • Data zamieszczenia: 2017-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
    ul. Sejneńska 84
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 566 78 55, fax. 87 565 99 26
    REGON: 20066207700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego do siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego do siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach. 2. Pojazd musi spełniać poniższe wymagania, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty z wyposażeniem wyższym niż wymagane: 1) ciągnik rolniczy fabrycznie nowy, 2) pojemność silnika minimum 4,5 l w technologii jedno płynowej bez mocznika AdBlu, 3) 4 cylindry / 4 zawory na cylinder – minimum, 4) turbodoładowanie, 5) moc minimum 100 KM, moc maksimum 120 KM, 6) chłodzony cieczą, 7) WOM tylny minimum 540/540E/1000 obr/min, 8) TUZ przedni + jedna para wyjść hydraulicznych + akumulator ciśnieniowy; 9) TUZ tylny – o maksymalnym udźwigu minimum 2800 kg, 10) napęd na obie osie 4x4, 11) układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, 12) hamulce hydrauliczne z mokrymi tarczami, 13) wyjście hydrauliczne – minimum 3 pary z tyłu dwustronnego działania, 14) pompa hydrauliczna – minimum 70 l/min, 15) pneumatyczne hamulce przyczepy jedno i dwu obwodowe, 16) automatyczny zaczep do przyczepy, przesuwny, ustawny w minimum 10 pozycjach, 17) wychylny zaczep rolniczy z nakładką, 18) kabina z klimatyzacją, 19) fotel amortyzowany pneumatycznie, 20) regulowana kolumna kierownicy, 21) osłona przeciw słoneczna, 22) oświetlenie wnętrza kabiny, 23) siedzenie pasażera z pasami bezpieczeństwa, 24) lusterko teleskopowe lewe i prawe, 25) wycieraczka przedniej i tylnej szyby, 26) światła drogowe - 4 przednie światła robocze, 4 światła robocze z tyłu dachu kabiny, 27) światła ostrzegawcze - belka ledowa, 28) wszystkie podzespoły i elementy wyposażenia pojazdu montowane fabrycznie oraz fabrycznie nowe bez wcześniejszych uszkodzeń. 3. Wykonawca za dostarczony ciągnik wystawi fakturę VAT. 4. Wykonawca pokryje koszt związany z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego położonej przy ul. Sejneńskiej 84, 16-400 Suwałki. 5. Dostawa ciągnika odbędzie się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, po uprzednim ustaleniu terminu dostawy z Zamawiającym. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot umowy, bez limitu motogodzin. 7. Maksymalnie 24-godzinny czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie serwisowe. 8. Przeglądy okresowe w okresie gwarancji w miejscu garażowania ciągnika, serwis gwarancyjny sprawowany bezpośrednio przez Wykonawcę. 9. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia na własny koszt pierwszego przeglądu gwarancyjnego. 10. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia dla dwóch operatorów pojazdu pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym, w siedzibie Zamawiającego, oraz wydania przeszkolonym pracownikom odpowiednich certyfikatów. 11. Wykonawca wraz z ciągnikiem dostarczy: 1) świadectwo homologacji na terenie RP; 2) gwarancję; 3) fabryczną instrukcję obsługi ciągnika w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji ciągnika przez Zamawiającego; 4) komplety kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta; 5) skrzynkę narzędziową; 6) katalog części zamiennych; 7) książkę serwisową w języku polskim. 12. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy – Załącznik nr 7 do SIWZ. 13. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za równoważne uznane będą rozwiązania przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony przez Zamawiającego, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. 14. Ciężar udowodnienia, że rozwiązanie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w Banku PKO SA O/Suwałki nr 08 1240 3363 1111 0010 4425 3775 w terminie do dnia 09.05.2017 r. do godz. 10:00. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńskiej 82, (pokój nr 101) przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach