Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 18
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2828022, 2828081
- Data zamieszczenia: 2015-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
ul. Słowackiego 18 18
87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2828022, 2828081
REGON: 91134433200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego ambulansu ratunkowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu, fabrycznie nowego ambulansu ratunkowego typu C z wyposażeniem medycznym dla Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. 1.2. Szczegółowa specyfikacja techniczna i opis przedmiotu zamówienia, wymagane warunki dla samochodu bazowego, wyposażenia medycznego oraz przedziału medycznego ambulansu typu C, zawarta jest w Załączniku Nr 2 do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. 1.3. Oferowany ambulans musi być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 roku, nieużytkowany, nie demonstracyjny, nie będący przedmiotem ekspozycji, wolny od wad fizycznych i prawnych, w stanie technicznym zgodnym z dokumentacją, posiadający świadectwo homologacji WE na pojazd bazowy oraz na pojazd skompletowany (Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji załączników do homologacji przed podpisaniem umowy w celu sprawdzenia ich zgodności z oferowanymi parametrami ambulansu). Do zakupionego pojazdu musi być dołączona także inna wymagana dokumentacja (instrukcja użytkowania i obsługi, karta pojazdu, karta gwarancyjna). 1.4. Oferowany ambulans musi spełniać wymagania określone w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 ze zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Oferowany ambulans musi spełniać także wymagania określone w nast. normach: - w normie PN- EN 1789 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie, - w normie PN EN 1865 Wymagania dotyczące noszy i innego sprzętu do przemieszczania pacjenta, stosowanego w ambulansach drogowych w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia. 1.5. Wyroby medyczne stanowiące wyposażenie ambulansu musi być dopuszczone do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.( Dz. U. z 20 maja 2010r. Nr 107, poz. 679). 1.6. Forma zakupu i wymagania dotyczące leasingu: 1) leasing operacyjny z opcją wykupu przedmiotu leasingu przez leasingobiorcę, 2) bez wstępnej opłaty leasingowej (opłata wstępna 0 zł), 3) okres finansowania: 36 rat, raty stałe, równe przez cały okres użytkowania, 4) wartość wykupu przedmiotu leasingu: 1%, 5) koszt rejestracji ambulansu po stronie leasingodawcy, 6) koszt ubezpieczenia AC/OC/NNW po stronie leasingobiorcy (w ramach ubezpieczeń komunikacyjnych ZPRM lub własnego brokera ubezpieczeniowego), 7) konserwacji i napraw przedmiotu leasingu dokonuje serwis gwarancyjny dla samochodu bazowego i zabudowy medycznej, a po upływie okresu gwarancji serwis dla pojazdów własnych leasingobiorcy lub inny serwis dla pojazdów posiadający możliwości naprawy przedmiotu leasingu na zlecenie i koszt leasingobiorcy, 8) prowizje (zawarte w ratach leasingowych). 1.7. Wykonawca zapewni serwis pojazdu bazowego w okresie gwarancji w najbliższej autoryzowanej stacji obsługi oferowanej marki. 1.8. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnej odpowiedzialności za jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia. 1.9. Wymagany okres gwarancji: na formularzu Oferta stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ i w Załączniku Nr 2 do SIWZ Wykonawca określa okres gwarancji, nie krócej jednak niż: - Gwarancja mechaniczna - min. 24 miesiące (bez limitu km). - Gwarancja na powłoki lakiernicze ambulansu - min. 36 miesięcy. - Gwarancja na perforację karoserii - min. 120 miesięcy. - Gwarancja na zabudowę medyczną - min. 24 miesięcy. - Gwarancja na sprzęt medyczny stanowiący wyposażenie ambulansu - min. 24 miesiące. liczony od protokolarnego przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141213
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4.1. Zamawiający wymaga od Wykonawców w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), Wadium powinno być wniesione na cały okres terminu związania ofertą. 4.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4.3. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 4.4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. Nr rachunku 03 1560 0013 2394 7458 0000 0002 Kwota: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), z dopiskiem: wadium na przetarg - 34/2015 4.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokumenty obejmujące oświadczenia gwarantów lub poręczycieli należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski. 4.6. Wadium powinno być wniesione najpóźniej do upływu terminu składania ofert wskazanego w pkt 7.2 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 4.7. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 4.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4.9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1ww.ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wówczas wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena dodatkowych parametrów technicznych i funkcjonalnych oferowanego ambulansu
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nr postępowania PCZ/II-ZP/13/2016 - Dostawa dwóch Ambulansów typu B w formie leasingu operacyjnego
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa jednego fabrycznie nowego, nie eksploatowanego, ambulansu typu C wraz z wyposażeniem medycznym
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa fabrycznie nowego, nie eksploatowanego, ambulansu typu C wraz z wyposażeniem medycznym
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, nie eksploatowanych, ambulansów typu C wraz z wyposażeniem medycznym
Dodano: 2016-03-21 - Zakup używanego ambulansu sanitarnego z wyposażeniem do transportu pacjentów - oznaczenie sprawy PN-03/2016
Dodano: 2016-02-10 - Zakup dwóch ambulansów z noszami głównymi w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mogilnie
Dodano: 2015-12-29 - Zakup dwóch ambulansów typu C na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy
Dodano: 2015-11-23 - PCZ/II-ZP/07/2015. Dostawa ambulansu typu C w formie leasingu operacyjnego.
Dodano: 2015-04-16 - Dostawa fabrycznie nowego ambulansu drogowego typu C (ruchoma jednostka intensywnej opieki), na bazie pojazdu bazowego typu furgon z przedziałem medycznym i wyposażeniem wynikającym z siwz
Dodano: 2014-06-26 - Dostawa pojazdu typu furgon przystosowanego do zabudowy specjalistycznej na ambulans drogowy typu C, oraz przystosowanie pojazdu do funkcji ambulansu drogowego
Dodano: 2013-11-05