Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej, wraz z świadczeniem odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji dla obiektów Nadleśnictwa Janów Lubelski

NADLEŚNICTWO JANÓW LUBELSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (15) 8720072 , fax. (15) 8720185
  • Data zamieszczenia: 2024-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NADLEŚNICTWO JANÓW LUBELSKI
    ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. (15) 8720072, fax. (15) 8720185
    REGON: 830017452
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://janowlubelski.lublin.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej, wraz z świadczeniem odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji dla obiektów Nadleśnictwa Janów Lubelski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa energii elektrycznej wraz z świadczeniem odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji dla obiektów Nadleśnictwa Janów Lubelski” dla punktów poboru energii wskazanych w załączniku nr 3 do SWZ w okresie 12 miesięcy. Część 1 – Zakup energii elektrycznej dla obiektów Nadleśnictwa Janów Lubelski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: - Załącznik nr 1 do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ - Wykaz PPE – Załącznik Nr 3 do SWZPrzedmiotem zamówienia jest „Dostawa energii elektrycznej wraz z świadczeniem odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji dla obiektów Nadleśnictwa Janów Lubelski” dla punktów poboru energii wskazanych w załączniku nr 3 do SWZ w okresie 12 miesięcy.Część 2 – Zakup energii elektrycznej dla obiektu Nadleśnictwa Janów Lubelski z instalacją wytwórczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: - Załącznik nr 1 do SWZ; - Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ - Wykaz PPE – Załącznik Nr 3 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium obejmującym cały okres związania ofertą o wartości:1.1. Dla części I zamówienia: 1 900,00 złotych ( słownie : jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100)1.2. Dla części II zamówienia: 2 200,00 złotych ( słownie : dwa tysiące dwieście złotych 00/100)2.Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i winno być utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp, tj.:1) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;2) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia;3.Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 3, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.4.Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.5.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).6.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP Paribas Bank Polska S.A. nr rachunku: 27 2030 0045 1110 0000 0085 3510 z dopiskiem: Wadium dot. zamówienia nr SA.270.4.2024, Część ___ (należy wpisać części zamówienia, dla których Wykonawca wpłaca wadium). Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego przy czym należy pamiętać, że wadium jest wniesione należycie w dniu i o godzinie obciążenia rachunku Zamawiającego, a nie w dniu i o godzinie dokonania przelewu przez Wykonawcę. Wadium musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.7.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 5 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia wraz z ofertą, w postaci elektronicznej.Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pozostałe informacje dot. wadium znajdują się w rozdz. 11 SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – dla części 1 i 2 zamówieniaa) Wykonawca posiada aktualną na okres realizacji przedmiotu zamówienia koncesję, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266);b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki zostaną spełnione, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców będzie posiadał aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzoną działalność gospodarczą w zakresie obrotu energią elektryczną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266) i będzie odpowiedzialny za realizację świadczenia objętego koncesją.2) Zdolności technicznej lub zawodowej - dla części 1 i 2 zamówieniaZamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach