Gmina Łańcut ogłasza przetarg
- Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
- Data zamieszczenia: 2014-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
ul. Mickiewicza 2a 2a
37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
REGON: 69058179000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucyjnych do celów zaopatrzenia gminnych obiektów komunalnych w energię elektryczną oraz oświetlenia drogowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucyjnych do celów zaopatrzenia gminnych obiektów komunalnych w energię elektryczną oraz oświetlenia drogowego. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Zał. Nr 2 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej i świadczenia usługi dystrybucyjnej do: 1) 91 punktów odbioru energii - na potrzeby zasilania oświetlenia drogowego Gminy Łańcut, dla którego płatnikiem faktur energii elektrycznej i dystrybucji w taryfie C 11 jest Gmina Łańcut. 2) 31 punktów odbioru energii - na potrzeby zasilania budynków i lokali Gminy Łańcut, dla których płatnikiem faktur energii elektryczne i dystrybucji w taryfie C 11 i G 11 jest Gmina Łańcut. 3) 13 punktów odbioru energii - na potrzeby zasilania budynków i lokali dla których płatnikiem faktur energii elektrycznej i dystrybucji w taryfie C11 jest Centrum Kultury Gminy Łańcut - Wysoka 49 4) 23 punkty odbioru energii - na potrzeby zasilania lokali i obiektów użytkowych dla których płatnikiem faktur energii elektrycznej i dystrybucji w taryfie C 11 są następujące jednostki; - Przedszkole Publiczne w Albigowej, - Przedszkole Publiczne w Cierpiszu, - Zespół Szkół im. Św. Faustyny Kowalskiej w Cierpiszu - 2 układy pomiarowe, - Zespół Szkół im. Św. Jadwigi Królowej w Głuchowie, - Przedszkole Publiczne w Handzlówce, - Szkoła Podstawowa im. Ks. Władysława Krakowskiego w Handzlówce, - Przedszkole Publiczne w Kosinie, - Zespół Szkół w Kosinie, - Boisko Orlik w Kosinie - Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kraczkowej - 3 układy pomiarowe, - Zespół Szkół im. Anny Janke w Rogóżnie, - Przedszkole Publiczne w Soninie, - Zespół Szkół w Soninie, - Zespół Szkół Im. Tadeusza Kościuszki w Wysokiej, - Przedszkole Publiczne w Wysokiej, - Szkoła Podstawowa im. Jana Bosko w Wysokiej - 2 układy pomiarowe, - Boisko Orlik w Wysokiej, 5) 2 punkty odbioru energii - na potrzeby zasilania lokali i obiektów użytkowych dla których płatnikiem faktur energii elektrycznej i dystrybucji w taryfie C 21 i C 11 jest następująca jednostka; - Zespół Szkół w Albigowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) do dnia 10.12.2014 r. do godz. 09:00 Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelew na konto bankowe Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kserokopię wpłaty należy dołączyć do oferty. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. Nr 4 (parter) a jego kopię dołączyć do oferty. 4. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalancut.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na sprzedaży energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej.
Dodano: 2016-07-15 - Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na sprzedaży energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej.
Dodano: 2015-07-16 - Usługa kompleksowej dostawy energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej.
Dodano: 2013-12-12 - Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej do Domu Pomocy Społecznej w Parkoszu
Dodano: 2013-12-11 - Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej do Domu Pomocy Społecznej w Parkoszu
Dodano: 2013-11-26 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Rudzie Różanieckiej
Dodano: 2011-11-22 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby DPS Ruda Różaniecka
Dodano: 2011-10-27