Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu.

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Partyzantów 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7712852 , fax. 075 7712117
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Partyzantów 8 8
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7712852, fax. 075 7712117
    REGON: 23029114300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do 25 punktów odbioru energii wyszczególnionych w załączniku nr 1 do niniejszej siwz. 2. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnych umów. 3. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD), w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 4. Planowana wysokość zużycia energii elektrycznej w okresie trwania umowy dla poszczególnych punktów poboru określonych w załączniku nr 1 wynosi ok. 556 MWh. W tym energia rozliczana a)całodobowo w grupie C11 b)w grupie szczytowej C12a c)w grupie pozaszczytowej C 12a d)w grupie szczytowej TC 740 e)w grupie pozaszczytowej TC 740 f)całodobowo w grupie C 21 g) całodobowo w grupie TC 760 j)całodobowo w grupie G11 ł)całodobowo w grupie TG 100 5. Ewentualna zmiana (wzrost lub spadek) planowanego zużycia nie będzie skutkował dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 6. Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej określane jest każdorazowo w umowie o świadczenie usług dystrybucji zawartej pomiędzy Zamawiającym a OSD. 7. Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umowy. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w złączniku nr 1 do siwz. Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione są w cenie energii elektrycznej Zamawiający oświadcza, że wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym z umowy, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. 8. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. Standardy jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przysługuje prawo bonifikaty lub upustu według stawek określonych w § 38 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2007r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. Nr 128, poz. 895 z późn. zm.) lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi. 9. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną - 25 10. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa z uwagi na specyficzny przedmiot zamówienia, jakim jest zakup energii. 11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12.Ustala się następujące warunki płatności. 12.1. Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu. 12.2. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach