Gmina Świerklany ogłasza przetarg
- Adres: 44-264 Jankowice, ul. Świerklańska 54
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4327500 , fax. 032 4327509
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świerklany
ul. Świerklańska 54 54
44-264 Jankowice, woj. śląskie
tel. 032 4327500, fax. 032 4327509
REGON: 27625900800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierklany.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego usytuowanego w granicach administracyjnych Gminy Świerklany - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego usytuowanego w granicach administracyjnych Gminy Świerklany. Dostawa będzie się odbywała na podstawie odrębnej umowy sprzedażowej z Wykonawcą. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Vattenfall Distribution Poland S.A. Dane szczegółowe: Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną: 47. Całkowita moc umowna [kW] :172,27. Aktualna grupa taryfowa: C12a. Sterowanie oświetleniem ulicznym: Zegary astronomiczne CPA 3.1. Odstrojenie: +45 min/-30 min. Szacunkowe zużycie roczne wg stref [tyś. kWh]: 695 - całodobowo (C11), 124/571 - szczyt/pozaszczyt (C12a), 212/483 - dzień/noc (C12b), 1/161/533 - szczyt przedpoł./szczyt popoł./poz. godz. doby (C13). Szacunkowy roczny koszt brutto usług dystrybucyjnych (z wszystkimi opłatami stałymi) dla poszczególnych taryf, wg cen Vattenfall Distribution Poland S.A. obowiązujących od 1 lutego 2009 [tyś. zł.]: 109,1 - taryfa C11 107,2 - taryfa C12a 107,2 - taryfa C12b 107,2 - taryfa C13 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 1.1.5. posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności na podstawie: a) aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydana przez Prezesa Urzędu regulacji energetyki, b) zawartej generalnej umowie dystrybucyjnej z Vattenfall Distribution Poland S.A. 1.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienie, warunki określone w pkt. 1.1.4. spełniać musi każdy z Wykonawców, zaś warunki w pkt. 1.1.1., 1.1.2., 1.1.3., 1.1.5. Wykonawcy spełniać musza łącznie. 1.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie właściwych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Wykonawcy winni przedłożyć nw. dokumenty i oświadczenia w nw. kolejności: 2.1.1. Formularz oferty wg Załącznika nr 1; 2.1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Załącznika nr 2; 2.1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a) w przypadku gdy uprawnienie do składania oświadczeń woli nie wynika jasno z właściwego rejestru, a np. ze statutu, należy dołączyć kopię statutu, b) z odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej winno wynikać, że zakres prowadzonej działalności gospodarczej jest zgodny z przedmiotem zamówienia; 2.1.4. oświadczenie o posiadaniu generalnej umowy dystrybucyjnej, zawartej z Vattenfall Distriiution Poland S.A. - załącznik nr 3; 2.1.5. kopia aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energia elektryczną, wydana przez Prezesa Urzędu regulacji Energetyki. 2.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1.3. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2.3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.2.a., 2.2.c. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2.2.b. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 2.3. stosuje się odpowiednio. 2.5. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2.7. W celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: 2.7.1. Formularz oferty (Załącznik nr 1) wymieniony w pkt. 2.1.1. powinien być złożony w imieniu wszystkich Wykonawców; 2.7.2. Dokumenty wymienione w pkt. 2.1.2., 2.1.3. albo odpowiadające im określone w pkt. 2.2. powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; 2.7.3. Dokumenty wymienione w pkt. 2.1.4. i 2.1.5. powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, który lub którzy spełniają określone warunki, będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w zakresie związanym z tymi warunkami.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swierklany.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne (tekst jednolity Dz.U. z 2012r. poz. 1059 z późn. zm.) dla obiektów Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. zlokalizowanych w Nowej Rudzie, Wodzisławiu Śląskim, Dąbrowie Górniczej, Sosnowcu, Bytomiu, Brzeszczach i Piekarach Śląskich.
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja instalacji elektrycznych i automatyki w budynku dyspozytorni na Oczyszczalni Ścieków w Cieszynie
Dodano: 2016-06-10 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Popów i jej jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-05-18 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Popów
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice -Zdrój w Goczałkowicach-Zdroju
Dodano: 2016-05-05 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby wybranych obiektów usytuowanych w granicach administracyjnych Gminy Olsztyn
Dodano: 2016-04-15 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach
Dodano: 2016-04-13 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Janów i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-03-31 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do Instytutu Techniki i Aparatury Medycznej ITAM w Zabrzu. Nr sprawy: ZP-1/BS/16
Dodano: 2016-03-17 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych Gminy Janów
Dodano: 2016-03-10