Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni

Dom Pomocy Społecznej w Bochni ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Karolina 14 D
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6125990 , fax. 014 6125990
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Bochni
    ul. Karolina 14 D 14 D
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 014 6125990, fax. 014 6125990
    REGON: 85001278100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa energii elektrycznej dla DPS w Bochni obejmująca kompleksowo sprzedaż energii oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej. Średnioroczne zużycie energii elektrycznej w budynkach wynasi: Budynek 14 C Taryfa G 11 - 19 670 kWh Budynek 14 D Taryfa G 11 - 53 633 kWh Budynek 14 D Taryfa G 12 - nocna 9 717 kWh - dzienna 49 263 kWh
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 653000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie obowiązuje
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę. 2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj: a)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w przedmiocie zamówienia b)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia, co oznacza, że nie występują w firmie poniższe przyczyny wykluczeń na podstawie art. 24 ust 1 i ust 2 Ustawy Parwo zamówień publicznych. 3.oferta winna być sporządzona na piśmie w języku polskim, 4.oferta winna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, 5.Wykonawca - sprzedawca energii elektrycznej na obszarze działania Operatora Systemu Dystrybucji (OSD) musi posiadać zawartą umowę z tym operatorem o świadczenie usług dystrybucji, która reguluje kompleksowo stosunki pomiędzy sprzedawcą a OSD. Zawarcie takiej umowy jest warunkiem koniecznym umożliwiającym sprzedaż energii elektrycznej przez Wykonawcę. 6.Oferta winna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzania, oferowanego przedmiotu i warunków realizacji zamówienia ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia jak i ustawą Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona sprawdzenia ofert - zgodności ze specyfikacją jak i ustawą Prawo zamówień publicznych metodą spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części IX pkt 1 ofertę składającą się z: a.oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych; b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c.oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, d.oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęciu warunków w niej zawartych, e.aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wspólnicy spółki cywilnej składają wymagane dokumenty na spółkę jak i na wspólników spółki), f.aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; g.aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; h.Umowa Generalna z właściwym Operatorem Systemu dystrybucyjnego; i.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa Dokumenty wystawione zgodnie z prawem tego kraju potwierdzające , że jest: - uprawniony do występowania w obrocie prawnym - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). j.pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyszczególnione w części III pkt 5 a - e i j specyfikacji, warunki oraz dokumenty uwiarygodniające dotyczą wszystkich występujących w ofercie podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotmalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root.bochenski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach