Przetargi.pl
Dostawa energii cieplnej do obiektów użyteczności publicznej w Gminie Morąg

Urząd Miejski w Morągu ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada 9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7572231 , fax. 089 7572120
  • Data zamieszczenia: 2015-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Morągu
    ul. 11 Listopada 9 9
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7572231, fax. 089 7572120
    REGON: 00068778700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii cieplnej do obiektów użyteczności publicznej w Gminie Morąg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii cieplnej (załącznik nr 3 do SIWZ) do 2 kotłowni zlokalizowanych w: 1.1 Szkole Podstawowej im. Heleny Ponieważ w Słoneczniku (Słonecznik 117, 14-300 Morąg) - OBIEKT 1; 1.2 Szkole Podstawowej im. Ireny Kwinto w Żabim Rogu (Żabi Róg 115a, 14-300 Morąg) - OBIEKT 2; poprzedzone przebudową każdej z przedmiotowych kotłowni, polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu prac doprowadzających do wymiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na nowe paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego w celu obniżenia kosztów ogrzewania. Celem przebudowy każdej z przedmiotowych kotłowni jest eksploatacja oparta o racjonalne zasady i taki system obsługi kotłowni, aby Zamawiający mógł decydować o ilości odbieranego ciepła w zależności od potrzeb, mógł zmienić parametry ogrzewania i miał wpływ na ilość zużywanego ciepła, tzn. ograniczanie dostawy ciepła w uzasadnionych przypadkach i obniżanie parametrów w nocy. Wszelkie roboty, w tym wykonywanie koniecznych prac budowlanych będą przeprowadzane wyłącznie po ich uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 1. W zakres dostawy wchodzi: 1.1 Opracowanie koncepcji, zaprojektowanie i wykonanie przebudowy każdej z przedmiotowych kotłowni mającej na celu: 1.1.1 Wymianę palników olejowych na palniki zasilane nowym paliwem stałym w postaci pelletu drzewnego; 1.1.2 Wykonanie prac niezbędnych do zamiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na nowe paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego; 1.1.3 Wprowadzenie harmonogramów pracy podłączonych urządzeń. Wprowadzone w ramach przebudowy danej kotłowni zmiany muszą być odwracalne (możliwość powrotu do systemu ogrzewania olejowego bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego). Zmiany wprowadzone w kotłowni nie będą generowały dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego związanych ze zwiększonym zużyciem energii elektrycznej. Wszelkie koszty przebudowy obciążają Wykonawcę. Po zakończeniu realizacji umowy, infrastruktura powstała na skutek modernizacji (przebudowy) przechodzi nieodpłatnie na własność Zamawiającego. 1.2 Całodobowa obsługa i eksploatacja każdej z przedmiotowych kotłowni c.o., w tym: 1.2.1 obsługa kotłów c.o. oraz urządzeń towarzyszących - pompy wodne, odstojniki i inne; 1.2.2 w sezonie grzewczym ogrzewanie obiektów zasilanych z kotłowni; 1.2.3 zapewnienie dostaw ciepłej wody zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem; 1.2.4 bieżąca konserwacja pieców, pomp, instalacji kotłowej (do rozdzielacza głównego); 1.2.5 przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji kotłowni, przepisów BHP oraz p. poż.; 1.2.6 przestrzeganie instrukcji obsługi urządzeń kotłowni; 1.2.7 systematyczne sprzątanie pomieszczeń kotłowni. 1.3 Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni i instalacji kotłowej, zapewniającym ich maksymalnie sprawną, bezawaryjną i bezpieczną eksploatację, a w przypadku awarii spowodowanej z winy Wykonawcy usunięcie awarii na własny koszt. 1.4 Nowe zamontowane palniki na paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego muszą posiadać gwarancję producenta oraz muszą być wyprodukowane najwcześniej w 2014 roku. 2. Zamawiający przekaże Wykonawcy pomieszczenia każdej z przedmiotowych kotłowni wraz z wyposażeniem w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. 3. Zamawiający pokryje koszty opłat z tytułu mediów dla potrzeb wytwarzania energii cieplnej tj.: energia elektryczna, woda, ścieki. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów napraw zamontowanych przez siebie urządzeń oraz konserwacji udostępnionych pomieszczeń, a także sprzętu w okresie świadczenia usługi, tak aby ich stan na dzień zakończenia świadczenia usługi nie był gorszy, niż stan wynikający z normalnego i prawidłowego użytkowania. 5. Koszty osobowe obsługi każdej z przedmiotowych kotłowni, koszty paliwa, przeglądów kominiarskich, elektrycznych i dozorowych UDT pokrywane będą przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zaleca odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej każdej z przedmiotowych kotłowni po uprzednim uzgodnieniu terminu z dyrektorem danej szkoły. 7. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia wszelkiej posiadanej dokumentacji technicznej dotyczącej pomieszczeń każdej z przedmiotowych kotłowni i wyposażenia technologicznego niezbędnego dla realizacji zadania. 8. Przekazanie pomieszczeń każdej z przedmiotowych kotłowni nastąpi na podstawie podpisanych przez obie strony protokołów zdawczo-odbiorczych. 9. Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie regulowane przez Zamawiającego w formie ryczałtowej, płatnej w cyklu miesięcznym, w równych wartościach dla całej długości kontraktu od daty przekazania pomieszczeń każdej z przedmiotowych Kotłowni na podstawie podpisanych przez obie strony protokołów przekazania. Podstawą obliczenia miesięcznej kwoty ryczałtu będzie cena usługi podana przez Wykonawcę do przetargu. 10. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed odbiorem przebudowy danej Kotłowni, dokumentację techniczną zamontowanych nowych urządzeń Kotłowni na paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego w ramach przebudowy w tym: specyfikacja techniczna producenta, gwarancja producenta, nazwa producenta, model, nr serii produktu, rok produkcji (min. 2014 rok), certyfikaty bezpieczeństwa, etc. Pozostały opis niniejszego postępowania określony został w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł. 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy nr 32 1160 2202 0000 0000 6193 4146 Bank Millennium S.A. Warszawa o/Morąg opisanym jako: Wadium, znak postępowania: OK.271.1.2015 Dostawa energii cieplnej do obiektów użyteczności publicznej w Gminie Morąg - wadium wniesione w tej formie musi wpłynąć na konto Zamawiającego do momentu upływu terminu składania ofert. Przelew środków musi być dokonany z konta na konto. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 gwarancjach bankowych; 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Uwaga: Oryginał polecenia przelewu, poręczenia, gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy złożyć do Zamawiającego wraz z ofertą, umieszczając w osobnej kopercie wewnątrz oferty z zaznaczeniem ,Oryginał wadium przetargowego, natomiast kserokopię poświadczoną przez wykonawcę ,za zgodność z oryginałem, zaleca się dołączyć jako dokument do oferty. 4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy PZP; 5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, nie złoży dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynikło to z przyczyn nie leżących po jego stronie; 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach