Przetargi.pl
Dostawa elementów mundurowych leśnika i oznak oraz sortów bhp na 2019 rok

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Janowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8252041, 8252042 , fax. 818 843 709
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik
    ul. Janowska 139
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8252041, 8252042, fax. 818 843 709
    REGON: 43051620000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów mundurowych leśnika i oznak oraz sortów bhp na 2019 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Nadleśnictwa Kraśnik: 1) Elementów mundurowych leśnika wykonanych według wzorów określonych: - Rozporządzeniem MŚ z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia Zarządzeniem nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, - Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, - Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, - Zarządzeniem Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, - Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, - Wzorcowe mundury i oznaki wykonane są i przechowywane w Ośrodku Rozwojowo-Wdrożeniowym Lasów Państwowych w Bedoniu. Fotografie wzorcowych mundurów i oznak oraz wzorcowa dokumentacja techniczno-technologiczna w formie plików PDF dostępne są także na stronie internetowej ORW LP: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.XJSnd5hKjIU http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych#.XJSnVZhKjIU 2) Sortów bhp, które obejmują środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie robocze bhp, które powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach: - odzież robocza i obuwie (oznaczenie R) spełnia wymogi Polskich Norm, - odzież i obuwie ochronne (oznaczenie O) spełnia wymagania uregulowane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 21 grudnia 2005 r. (Dz. U. z 2005 r. nr 259, poz. 2173 ) i posiada oznakowanie CE, - Dyrektywy Rady Wspólnot Europejskich 89/686/EWG. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy z zakresu odzieży ochronnej i obuwia bhp są zgodne z polskimi normami i dyrektywami europejskimi wykonawca złoży oświadczenie zawarte w formularzu oferty. 3. Kolorystyka ubrań ochronnych winna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów munduru leśnika. 4. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie elementów mundurowych leśnika określona jest na 5510 pkt. ustalonych w oparciu o Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 r. oraz Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18.12.2017 r. 5. Łączną ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy umundurowania przedstawia się następująco: (I) Mundur wyjściowy leśnika: marynarka męska i damska - gabardyna lub tropik szt. 6, spodnie męskie i damskie - gabardyna lub tropik szt. 8, marynarka męska i damska - gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 3, spodnie męskie i damskie - gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 3, spódnica gabardyna lub tropik szt. 2, spódnica gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 2, koszula męska, bluzka damska szt. 14, koszula męska, bluzka damska - bawełna 100% szt. 15, krawat szt. 5, czapka szt. 4, płaszcz męski szt. 5, płaszcz damski szt. 1, kapelusz męski lub damski szt. 0, kurtka męska szt. 6, kurtka damska szt. 4, szalik szt. 2, rękawice damskie lub męskie para 8, skarpety letnie termoaktywne para 25, skarpety przejściowe termoaktywne para 13, skarpety zimowe termoaktywne para 16, półbuty męskie, damskie para 12. (II) Mundur codzienny leśnika: koszula męska, bluzka damska z długim i krótkim rękawem szt. 15, koszula męska, bluzka damska z długim i krótkim rękawem - bawełna 100% szt. 7, sweter /nowy wzór/ szt. 17, kamizelka szt. 8, bluza z polaru typu windstoper szt. 15, kurtka wierzchnia szt. 8, czapka zimowa szt. 3, peleryna szt. 1, półbuty typu "Sympatex" para 9, półbuty typu "Gore-tex" para 14. (III) Mundur terenowy leśnika: bluza z kamizelką letnią szt. 8, spodnie letnie szt. 32, czapka letnia szt. 1, kurtka zimowa szt. 5, spodnie zimowe szt. 9, czapka zimowa szt. 1, trzewiki typu "Sympatex" para 4, trzewiki typu "Gore- tex" niskie para 3, trzewiki typu "Gore-tex" wysokie para 7, trzewiki typu "Sympatex" z ociepleniem typu "Thinsulate" para 3, trzewiki typu "Gore-tex" niskie z ociepleniem typu "Thinsulate" para 3, trzewiki typu "Gore-tex" wysokie z ociepleniem typu "Thinsulate" para 11. (IV) Oznaki uzupełniające: oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem para 3. Łączna ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy sortów bhp przedstawia się następująco: ubranie letnie, w tym 2 pary spodni komplet 25, ubranie ocieplane, tkania z membraną oddychającą komplet 5, ubranie całoroczne, tkanina z membraną oddychającą komplet 5, kurtka i spodnie przeciwdeszczowe komplet 11, koszula robocza długi rękaw szt. 27, koszula krótki rękaw/t-shirt szt. 27, koszulka termoaktywna krótki rękaw szt. 25, koszulka termoaktywna długi rękaw szt. 27, kalesony męskie termoaktywne/leginsy damskie termoaktywne szt. 27, buty terenowe wodochronne z membraną oddychającą para 28, skarpety letnie termoaktywne para 58, skarpety zimowe termoaktywne para 58, czapka letnia szt. 23, fartuch roboczy/ochronny szt. 2, ubranie letnie robocze komplet 2, czapka letnia robocze szt.2, trzewiki szt. 2, kamizelka ostrzegawcza szt. 2, hełm ochronny szt. 27. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania leśnika i sortów bhp dla osób nietypowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących form: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w banku PKO Bank Polski S.A. numer: 18 1020 3235 0000 5102 0023 4799 z dopiskiem: Dostawa elementów mundurowych leśnika i oznak oraz sortów bhp. Wniesione w pieniądzu wadium będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunek bankowy zamawiającego. 5. Z treści wadium wnoszonego w pozostałych formach, określonych powyżej w ust. 3 pkt. 2 – 5 powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Pzp oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składnia ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 3 – sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazania ich siedzib, 2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia, 3) Kwotę gwarancji/poręczenia, 4) Zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Pzp oraz art. 46 ust. 5 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ceny ofertowej. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach