Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2015-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elementów komputerowych w projekcie Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa elementów komputerowych tj. -jednostek centralnych (53 szt.), -monitorów (60szt), -klawiatur (55 szt.), -myszek komputerowych (65szt.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do umowy. Wskazany w załączniku nr 1 do umowy znak towarowy Microsoft Windows 7 PL stanowi wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej sprzęt, akcesoria i oprogramowanie komputerowe o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów określonych we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania określone w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający zakłada, że wykazanie równoważności złożonej oferty leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3 400,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba punktów SYSmark 2012 Office Productivity powyżej 110 punktów dla oferowanych jednostek centralnych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa podzespołów komputerowych, licencji oraz przystawki oscyloskopowej
Dodano: 2016-06-21 - Zakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, zasilaczy UPS
Dodano: 2016-03-25 - Sukcesywna dostawa artykułów promocyjnych (pendrive, podkładki pod myszy) dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2015-12-15 - Dostawa licencji i podzespołów komputerowych
Dodano: 2015-12-02 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2015-11-16 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2015-10-08 - Dostawa podzespołów komputerowych 1/2015
Dodano: 2015-05-28 - Zakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, zasilaczy UPS, drukarek, skanerów, urządzeń kserograficznych UPS, urządzeń audio wizualnych, kserokopiarek
Dodano: 2015-05-12 - Dostawa podzespołów komputerowych
Dodano: 2014-12-10 - Dostawa podzespołów komputerowych oraz asysty technicznej
Dodano: 2014-04-28