Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 8
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
- Data zamieszczenia: 2016-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
ul. Bażyńskiego 8 8
80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elektrycznego sprzętu AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg części od I do VI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39710000-2. 2. Przedmiotem zamówienia publicznego jest jednorazowa dostawa sprzętu AGD zwanego dalej sprzętem dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego na terenie Gdańska, Sopotu, Gdyni i jedna dostawa do miejscowości Hel - według części od I do VI. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz przedmiotowo-cenowy, stanowiący załącznik nr 2 (do SIWZ), odpowiednio do części. 4. Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, był taki, jak wymieniony w załączniku nr 2 (do SIWZ), odpowiednio do części. 5. Sprzęt: 1) musi spełniać parametry wyszczególnione w załączniku nr 2 (do SIWZ), 2) musi być fabrycznie nowy tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3) nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, 4) musi posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego, 5) musi być oznakowany (w tym oznakowaniem CE) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016r o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t. j. Dz. U. 2016r poz. 542 z późn. zm.), 6) jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt wykorzystujący energię musi mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach sprzętu, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. z 2012r poz. 1203 z późn. zm.). 6. Gwarancja na sprzęt: Część I - 12 miesięcy, Części od II do VI - 24 miesiące. Szczegóły dotyczące świadczeń gwarancyjnych opisane są § 6 projektu umowy - załącznik nr 5 (do SIWZ). 7. Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną w § 5 ust. 11 projektu umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) w celu potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, jednak nie może on przekroczyć terminu o którym mowa w § 2 projektu umowy. 8. Termin dostawy nie będzie dłuższy niż 14 dni roboczych*, od dnia otrzymania zamówienia przez Wykonawcę, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XII pkt 2 - termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. *dni robocze należy rozumieć jako dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od pracy u Zamawiającego, tj. 02.05.2016 r., 27.05.2016 r. i 31.10.2016 r. 9. Wykonawca dostarczy sprzęt, własnym transportem oraz zapewni wniesienie, do miejsca przeznaczenia wskazanego przez Zamawiającego (odpowiednio do części, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ). 10. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy kartę(y) gwarancyjną(e) i instrukcję(e) obsługi. 11. Dostawę uważać się będzie za zrealizowaną w terminie, jeżeli sprzęt zostanie dostarczony do miejsca dostawy, wskazanego przez Zamawiającego i odebrany protokołem odbioru, podpisanym bez zastrzeżeń przez obie strony - odpowiednio do części. 12. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu w przypadku: a) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy sprzętem przedstawionym w ofercie a dostarczonym przez Wykonawcę, b) widocznego uszkodzenia lub wady sprzętu, uniemożliwiającego jego / ich użycie. 13. W przypadkach określonych w pkt 12, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w załączniku nr 8 do SIWZ, odpowiednio do części, sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu, a Wykonawca jest obowiązany do jego/ ich wymiany na nowy(e) wolny(e) od wad. Jeżeli termin przekroczy termin realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 projektu umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt 1 projektu umowy. 14. Wykonawca poniesie koszty transportu oraz rozładunku wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do poszczególnych części postępowania przetargowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ekspresu ciśnieniowego dla Politechniki Gdańskiej Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa elektrycznego sprzętu AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg części od I do IX.
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa elektrycznego sprzętu AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg części od I do IV.
Dodano: 2014-06-06 - Dostawa elektrycznego sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg części od I do XX
Dodano: 2014-04-11 - Dostawa elektrycznego sprzętu AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg części od I do X
Dodano: 2013-10-21 - Dostawa sprzętu chłodniczego dla jednostek Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2013-08-09 - Dostawa elektrycznego sprzętu AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego w częściach (20 części)
Dodano: 2013-05-21 - Dostawa elektrycznego sprzętu AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego w częściach (11 części)
Dodano: 2012-10-26 - DOSTAWA SPRZĘTU AGD, RTV I NAGŁAŚNIAJĄCEGO DO BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W GOTELPIU
Dodano: 2012-06-26 - Dostawa elektrycznego sprzętu AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego w częściach: część I - dostawa sprzętu AGD dla Biblioteki Głównej, część II - jw. dla Wydziału Prawa i Administracji, część III - jw. dla Katedry Wirusologii Molekularnej (NCN nr 0208), część IV - jw. dla Katedry Wirusologii Molekularnej (NCN nr 0042), część V - jw. dla Instytutu Oceanografii (ZFEM), część VI - jw. dla Wydziału Ekonomicznego, część VII - jw. dla Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki, część VIII - jw. dla Dz. Pracowniczych Spraw Socj.-Byt., część IX - jw. dla Dz. Studenckich Spraw Socj.
Dodano: 2011-07-20