Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi - Oddział ds. Dostaw ogłasza przetarg
- Adres: 90-532 Łódź, ul. ks. I.J. Skorupki 21
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
- Data zamieszczenia: 2011-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi - Oddział ds. Dostaw
ul. ks. I.J. Skorupki 21 21
90-532 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
REGON: 00051418200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa druków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wizytówek,papieru firmowego oraz innych druków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest na stronie internetowej Zamawiającego-Załącznik nr 3 do Ogłoszenia - Opis przedmiotu zamówienia. Załącznikami do Ogłoszenia są: -Załącznik nr 1 - Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, -Załącznik nr 2 - Wzór umowy, -Załącznik nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia, -Załącznik nr 4 - Formularz ofertowy (w formacie arkusza kalkulacyjnego), -Załącznik nr 5 - Instrukcja dla Wykonawców Załączniki zamieszczone są na stronie internetowej http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup druków akcydensowych dla Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.
Dodano: 2015-12-21 - Wykonanie druków (papier firmowy, wizytówki, itp.) dla Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.
Dodano: 2015-12-14 - Dostawa druków
Dodano: 2014-12-11 - Dostawa druków
Dodano: 2013-12-27 - Dostawa druków
Dodano: 2013-01-10 - Dostawa druków
Dodano: 2012-07-26 - Dostawy druków dla Urzędu Miasta Łodzi
Dodano: 2011-10-14 - Dostawa druków do Urzędu Miasta Łodzi
Dodano: 2011-01-27