Przetargi.pl
DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - 5 ZADAŃ

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
  • Data zamieszczenia: 2014-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
    ul. Biernackiego 9 9
    20-089 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
    REGON: 43099240200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - 5 ZADAŃ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego i sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Zakres zamówienia obejmuje 5 nw. zadań: Zadanie nr 1 - Dostawa ssaków elektrycznych, Zadanie nr 2 - Dostawa zestawu do biopsji oskrzelowej w endobronchosonografii, Zadanie nr 3 - Dostawa pojemników do odsysania wydzieliny z drzewa oskrzelowego, Zadanie nr 4 - Dostawa akcesoriów do aparatów Infant Flow SiPAP, Zadanie nr 5 - Dostawa lusterek laryngologicznych. 2.Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia zawierają załączniki nr 1-5 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Zad. nr 1: a) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu medycznego będącego przedmiotem zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego oraz instruktaż personelu SPSzW, zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Zał. nr 1a,1b do specyfikacji Wykonanie umowy przez Wykonawcę potwierdzone będzie protokołem odbioru przedmiotu umowy podpisanym po dokonanym instruktażu. b) Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. c) Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany co najmniej w roku 2013, nierekondycjonowany, niepowystaowowy. d) Minimalny wymagany okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące, liczony od daty oddania sprzętu medycznego do eksploatacji, po przeprowadzeniu instruktażu personelu i podpisaniu protokołu odbioru. e) Wykonawca musi posiadać na terenie Polski serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie - potwierdzony oświadczeniem Wykonawcy. 4. Ilekroć w SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia są użyte znaki towarowe, patenty, pochodzenie, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. W takim przypadku podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymaganie minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów, urządzeń lub produktów wskazanych w załącznikach do SIWZ). Za rozwiązania równoważne przyjmuje się te, które spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy z Wykonawców ma obowiązek wnieść wadium przetargowe w wysokości sumy kwot wskazanych dla zadań, w których Wykonawca przystępuje do postępowania odpowiednio na kwotę: Numer zadania Wartość w PLN 1a - 19,00; 1b - 87,00; 2 - 3 953,00; 3 - 84,00; 4 - 1 593,00; 5 - 3,00; Łącznie: 5 739,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art.45 ust.6 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach