Przetargi.pl
DOSTAWA DO WITPiS OLEJU NAPĘDOWEGO ARKTYCZNEGO 2 SPEŁNIAJĄCEGO CO NAJMNIEJ PARAMETRY JAKOŚCIOWE ZGODNE Z NORMĄ PN-EN 590 + A1 : 2017-06

Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej ogłasza przetarg

  • Adres: 05070 Sulejówek, ul. Okuniewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 811 012 , fax. 226 811 073
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej
    ul. Okuniewska 1
    05070 Sulejówek, woj. mazowieckie
    tel. 226 811 012, fax. 226 811 073
    REGON: 1156186200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA DO WITPiS OLEJU NAPĘDOWEGO ARKTYCZNEGO 2 SPEŁNIAJĄCEGO CO NAJMNIEJ PARAMETRY JAKOŚCIOWE ZGODNE Z NORMĄ PN-EN 590 + A1 : 2017-06
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
     Ilość maksymalna 110 m3, w ciągu 36 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy wg cen hurtowych Dostawcy obowiązujących w dniu odbioru.  W ciągu pierwszych 12 miesięcy dostawa ~ 40 m3, w następnych 24 – miesiącach pozostałość (ww ilości są wielkościami przewidywanymi i mogą ulec zmianie).  Dostawy – wg oddzielnych zamówień Odbiorcy, potwierdzonych przez Dostawcę, wg ilości w nich zawartych.  Do każdej partii dostarczonego produktu wymaga się „Świadectwa jakości”.  Odbiór – autocysterną Sprzedającego do Odbiorcy.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości dostarczonego oleju w wybranym przez siebie akredytowanym laboratorium w zakresie zgodności dostarczonego produktu z odpowiednią normą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej tj. posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną na podstawie Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity : Dz.U. z 2012 r. Nr 1059 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej tj. posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną na podstawie Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U.z 2012 r., Nr 1059, z późn. zm.); - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają aktualną polisę odpowiedzialności cywilnej, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formą „spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych(Dz.U. Nr.19 poz.177 z późn. zm.) zawarte w treści formularza OFERTA - załącznik 1 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych(Dz.U. Nr.19 poz.177 z późn. zm.), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę również musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych(Dz.U. Nr.19 poz.177 z późn. zm.). - Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną na podstawie Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r., Nr 1059, z późn. zm.); - Wykaz wykonanych, minimum 3 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 150 000,00 zł brutto każda, z podaniem dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 3). - Dokumenty, potwierdzające, że dostawy, o których mowa w pkt. 2 e zostały wykonane należycie (referencje, protokóły). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów, składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 1a.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach