Przetargi.pl
Dostawa dla potrzeb Zespołu ds. Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Gorlice 2 sztuk pomp zatapialnych z urządzeniem płuczącym dla potrzeb istniejącej pompowni ścieków w ramach likwidacji szkód powodziowych.

Urząd Gminy Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. 11 Listopada 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3535762 , fax. 018 3535461
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gorlice
    ul. 11 Listopada 2 2
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 018 3535762, fax. 018 3535461
    REGON: 00054137400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dla potrzeb Zespołu ds. Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Gorlice 2 sztuk pomp zatapialnych z urządzeniem płuczącym dla potrzeb istniejącej pompowni ścieków w ramach likwidacji szkód powodziowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzedaż - dostawa dla potrzeb Zespołu ds. Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Gorlice 2 sztuk pomp z kompletnym osprzętem ( stopa sprzęgająca DN 100 + górny uchwyt prowadnic ) zatapialnych FLYGT lub nie gorszych z urządzeniem płuczącym dla potrzeb istniejącej pompowni ścieków w ramach likwidacji szkód powodziowych o następujących parametrach : - Wysokość podnoszenia całkowita - nie mniejsza niż 30 m - Wydajność pompowania minimum 46 l/sek - wylot pompy minimum 100 mm Wyposażona w automatyczny zawór płuczący Obroty silnika 1460/min Moc silnik 22,00 kW
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 421220000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 oraz spełniają warunki art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2007 r Nr.223, poz. 1665 z późniejszymi zmianami) oraz złożą oświadczenie, że zapoznali się ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia i nie wnoszą zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność przez okres nie krótszy niż 3 lata tożsamą z niniejszym zamówieniem. - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , - na dostarczony sprzęt udziela minimum 24 miesięcy gwarancji, Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem / ważne wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert / - oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych . ( zał. 2 ), - zaświadczenie z właściwego organu podatkowego ( Urzędu Skarbowego, ) o braku zaległości podatkowych, lub że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, / ważne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert / - zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami / ważne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert /

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach