Zarząd Dróg i Gospodarki Komunalnej w Kłobucku ogłasza przetarg
- Adres: 42-100 Kłobuck, 11 Listopada
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 317-23-22, , fax. 34 310-03-26
- Data zamieszczenia: 2019-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Gospodarki Komunalnej w Kłobucku
11 Listopada 81
42-100 Kłobuck, woj. śląskie
tel. 34 317-23-22, , fax. 34 310-03-26
REGON: 15051653000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa destruktu asfaltowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy w ilości 832 ton wraz z transportem i rozładunkiem po stronie Wykonawcy (samochody ciężarowe samowyładowcze) destruktu asfaltowego uzyskanego z frezowania warstw bitumicznych nawierzchni drogowych o frakcji destruktu od 0 – 31,5 mm na potrzeby bieżącego utrzymania dróg gminnych w granicach administracyjnych Gminy Kłobuck. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym; 2. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów kamiennych dla Miejskiego Zarządu Dróg wraz z transportem, na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Skoczów, z podziałem na 3 części
Dodano: 2024-03-04 - Dostawa tłucznia mineralnego dolomitowego
Dodano: 2021-02-22 - Dostawa tłucznia mineralnego dolomitowego
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa destruktu asfaltowego III
Dodano: 2020-11-27 - Dostawa destruktu asfaltowego II
Dodano: 2020-10-02 - Sukcesywne dostawy kruszyw wraz z transportem
Dodano: 2020-05-15 - Dostawa destruktu asfaltowego
Dodano: 2020-05-12 - Dostawa tłucznia mineralnego dolomitowego
Dodano: 2020-03-09 - Dostawa destruktu asfaltowego
Dodano: 2019-12-11 - Dostawa destruktu asfaltowego - II postępowanie
Dodano: 2019-07-16