Nadbużański Oddział Straży Granicznej ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5685900 , fax. 082 5685716
- Data zamieszczenia: 2015-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadbużański Oddział Straży Granicznej
ul. Trubakowska 2 2
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 082 5685900, fax. 082 5685716
REGON: 11012056100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części zamiennych i materiałów do sprzętu transportowego Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej (sprawa nr 21/15) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego: a) części zamiennych do brony oraz samochodów o parametrach oraz cechach technicznych i jakościowych zgodnych z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy zgodnie z normami producenta. Części zamienne będą fabrycznie nowe, nieregenerowane, kompletne, nieużywane, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadające właściwościom asortymentu i użytego środka transportu, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem; b) materiałów do sprzętu transportowego na zasadach opisanych w projekcie umowy (zał. nr 4 do SIWZ). Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzach ofertowych (zał. nr 1A-1D do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 168000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną