Przetargi.pl
Dostawa części komputerowych - znak sprawy DZP.381.114.2015.DW

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2015-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części komputerowych - znak sprawy DZP.381.114.2015.DW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części komputerowych, wymienionych w załącznikach nr 2A - 2E do SIWZ, zwanych dalej częściami lub podzespołami. Części winny być fabrycznie nowe, nieużywane i pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji 2014/2015).
    2. Zakres zamówienia obejmuje: zakup części wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca winien zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2A - 2E do SIWZ.
    4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
    a) Część A - części komputerowe, wymienione w załączniku nr 2A do SIWZ;
    b) Część B - części komputerowe, wymienione w załączniku nr 2B do SIWZ;
    c) Część C - części komputerowe, wymienione w załączniku nr 2C do SIWZ;
    d) Część D - części komputerowe, wymienione w załączniku nr 2D do SIWZ;
    e) Część E - części komputerowe, wymienione w załączniku nr 2E do SIWZ;
    5. Termin realizacji zamówienia
    Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie w terminie: do 30 dni od daty zawarcia umowy.
    6. Adres dostawy.
    Uniwersytet Śląski w Katowicach
    Dział Logistyki - pokój 417
    ul. Bankowa 12
    40-007 Katowice
    7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne.
    Dotyczy części A:
    1) Poz. 6 - oferowany dysk musi być w pełni kompatybilny z urządzeniem posiadanym przez Zamawiającego tj.: HP mini 5103.
    2) Poz. 8 - oferowany dysk musi być w pełni kompatybilny z urządzeniem posiadanym przez Zamawiającego tj.: Notebook 17,1 HP PROBOOK 4730s.
    3) Poz. 21 - oferowany zasilacz musi być w pełni kompatybilny z urządzeniem posiadanym przez Zamawiającego tj.: HP Compaq DC7900.
    Dotyczy części B:
    Sprzęt opisany przez Zamawiającego w SIWZ służy do wymiany podzespołów pracujących w klastrze do obliczeń naukowych ab-initio, do wykonania tych obliczeń potrzebna jest wysoka wydajność pamięci (stąd wymóg obsługi pamięci 4 kanałowej implikujący socket 2011v-3) oraz wysoka wydajność procesora. Używane do obliczeń oprogramowanie używa specjalizowanych wersji bibliotek LAPACK BLAS które używają instrukcji AVX2 niedostępnych dla innych rodzajów socketu. Zakup ma na celu wymianę zestawów płyta, procesor, pamięć z grantu NCBiR PBS2.A5.36.2013.
    Podzespoły oferowane przez Wykonawcę w zakresie części A, o których mowa powyżej, muszą bezbłędnie współpracować z urządzeniami posiadanymi przez Zamawiającego, nie powodując żadnych zakłóceń w pracy, jak również podłączenie części nie może powodować utraty gwarancji producenta urządzeń, z którymi będą współpracować.
    Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
    Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające. Ewentualne wskazane nazwy podzespołów oraz ich producentów ma na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.
    Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadkach przywołanych w Specyfikacji - norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ww. ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302341009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości:
    Część A postępowania: 350,00 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych, 00/100),
    Część B postępowania: 450,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych, 00/100),
    Część C postępowania: 15,00 PLN (słownie: piętnaście złotych, 00/100),
    Część D postępowania: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych, 00/100),
    Część E postępowania: 50,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt złotych, 00/100),
    2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
    1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego:
    ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
    2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo - kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub
    3) w gwarancjach bankowych lub
    4) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
    5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
    3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego -Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert.
    4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:
    1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy: a) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
    b) oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy).
    2) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego),
    3) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.
    5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ.
    6. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 3 Specyfikacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy - Prawo zamówień publicznych (w trakcie toczącego się postępowania odwoławczego).
    7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek Zamawiającego zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kopię dowodu dokonania przelewu.
    8. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w miejscu składania ofert w osobnej kopercie natomiast kopię tego dokumentu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, należy dołączyć do oferty.
    9. Kopertę z wadium wniesionym w formie niepieniężnej należy opisać w następujący sposób:
    Nazwa i adres Wykonawcy
    Przetarg nieograniczony - DZP.381.114.2015.DW
    Dostawa części komputerowych
    Wadium w formie niepieniężnej
    10. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
    11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
    1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
    2) którego oferta została wybrana:
    a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach