31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska 85
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 261 442 098 , fax. 261 442 101
- Data zamieszczenia: 2016-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Konstantynowska 85 85
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 261 442 098, fax. 261 442 101
REGON: 10106725600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH (Nr sprawy 63/ZP/16) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia (nr sprawy 63/ZP/16) jest dostawa akcesoriów samochodowych oraz części zamiennych do pojazdów osobowych, dostawczych, osobowo-terenowych, ciężarowych, autobusów, pozostałych pojazdów oraz akcesoriów samochodowych dla 31 WOG Zgierz oraz do magazynów służby czołg-sam w kompleksach Zgierz, Leźnica Wielka, Tomaszów Mazowiecki, Nowy Glinnik. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 7 zadań : Zadanie nr 1 - akcesoria samochodowe Zadanie nr 2 - części zamienne do samochodów osobowych Zadanie nr 3 - części zamienne do samochodów osobowo-terenowych Zadanie nr 4 - części zamienne do samochodów dostawczych Zadanie nr 5 - części zamienne do samochodów ciężarowych Zadanie nr 6 - części zamienne do autobusów Zadanie nr 7 - części zamienne do pozostałych pojazdów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (formularz cenowy). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych ( za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na wybrane zadania) - liczba zadań: 7 . 3. Oferowane wyroby powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta powinny być: nowe (produkcji 2015/2016), nie używane, nie regenerowane, w kategorii I-ej, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób. 4. Wyroby powinny być zgodne z parametrami technicznymi i w ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Okres gwarancji na cały asortyment wynosi 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru, chyba że producent udzielił dłuższej gwarancji. 6. WYKONAWCA musi przekazać ODBIORCY indywidualne karty gwarancyjne z informacją o warunkach udzielonej gwarancji na każdy rodzaj asortymentu urządzenia oraz sposobie postępowania w przypadku konieczności uruchomienia procedury gwarancyjnej. - dot. zad. 2 - 7. 7. Do chwili podpisania przez ODBIORCĘ dokumentu o której mowa powyżej, pełną odpowiedzialność za dostawę ponosi WYKONAWCA. 8. Dostawy do ZAMAWIAJĄCEGO powinny odbywać się transportem WYKONAWCY na jego koszt i ryzyko i być awizowane faksem min. 5 dni przed datą dostawy. Dostawy realizowane muszę być w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8°°- 13°°); 9. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o innych oznaczeniach katalogowych pod warunkiem zamienności zespołów i części, o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami Zamawiającego , o porównywalnej jakości i identycznym przeznaczeniu. Obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie Zamawiającemu równoważności zaproponowanych produktów. Wykonawca w przypadku zaproponowania produktów równoważnych dla zadań nr 1,2,3,4,5,6,7 zobowiązany jest podać numer katalogowy proponowanego produktu równoważnego ( załącznik nr 1 do SIWZ - w kolumnie nr 22, w polach nie oznaczonych znakiem X należy wpisać numer katalogowy proponowanego produktu równoważnego). Brak podania numeru katalogowego w treści Załącznika nr 1 do SIWZ - zadanie nr 1,2,3,4,5,6,7 w kolumnie 22 (numer katalogowy), skutkować będzie uznaniem, iż jest to produkt zaproponowany przez Zamawiającego. 10. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 11. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz jest uprawniony do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe. Przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji na dostawę części samochodowych, przedmiot zamówienia może się zwiększyć max. do 10% zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia w ramach asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 1 do SIWZ) po takiej samej cenie jednostkowej jak w zamówieniu podstawowym. Zamawiający powiadomi Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie opcjonalne. W przypadku skorzystania z opcji zwiększenia asortymentu Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie (faxem) o asortymencie i zamawianych ilościach w terminie do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy w/w asortymentu w terminie do 15 dni roboczych od daty powiadomienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy części samochodowych do samochodów będących elementem taboru MPO - Łódź Sp. z o.o
Dodano: 2016-04-27 - Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy części samochodowych do samochodów będących elementem taboru MPO - Łódź Sp. z o.o
Dodano: 2016-04-14 - Zakup i dostawa części zamiennych
Dodano: 2016-03-07 - Zakup i sukcesywna dostawa nowych części i akcesoriów do autobusów i silników do nich.
Dodano: 2015-11-12 - DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH (Nr sprawy 68/ZP/15)
Dodano: 2015-07-07 - Dotyczy: przetargu nieograniczonego na sukcesywne dostawy części samochodowych do samochodów będących elementem taboru MPO - Łódź
Dodano: 2015-04-16 - Dostawa akumulatorów do samochodów służbowych.
Dodano: 2015-01-20 - Zakup i dostawa części zamiennych
Dodano: 2015-01-19 - Zakup i dostawa części zamiennych
Dodano: 2014-11-18 - DOSTAWA AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH, FILTRÓW ORAZ CZĘŚCI DO SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I POZOSTAŁYCH POJAZDÓW
Dodano: 2014-10-28