Przetargi.pl
Dostawa cyfrowego aparatu RTG do zdjęć kostno-płucnych z wyposażeniem i oprogramowaniem dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku

Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Szpitalna 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4067890 , fax. 77 4067872
  • Data zamieszczenia: 2013-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku
    ul. Szpitalna 14 14
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 77 4067890, fax. 77 4067872
    REGON: 53244846700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa cyfrowego aparatu RTG do zdjęć kostno-płucnych z wyposażeniem i oprogramowaniem dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego dostawy fabrycznie nowego nie starszego niż z 2013r, cyfrowego aparatu rtg do zdjęć kostno płucnych z wyposażeniem i oprogramowaniem. 2. Zamówienie obejmuje dostawę, rozładunek, montaż i uruchomienie sprzętu. Koszty, ryzyko oraz środek transportu Wykonawcy. 3. Aparat zamontowany na kolumnie, wyposażony w stół ruchomy, podnoszony lub nie z zakresem ruchów wzdłużnych i poprzecznych. Przedmiot Zamówienia obejmuje aparat rtg, stację akwizycyjną technika, stację diagnostyczną (opisową), oprogramowanie stacji diagnostycznej opisowej. Wykonanie prac konserwacyjnych w pomieszczeniu (uzupełnienie wykładziny podłogowej). Wykonanie niezbędnych robót instalacyjnych dotyczących sieci elektrycznej oraz wykonanie pomiarów ochronnych elektrycznych i przekazanie protokołu Zamawiającemu. Demontaż i utylizacja starego aparatu rtg, przekazanie Zamawiającemu Karty przekazania odpadu. Wykonanie testów akceptacyjnych i uzyskanie na podstawie upoważnienia Zamawiającego wymaganego odbioru przez Opolskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego. Uruchomienie systemu obrazowania rtg, przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego z wydaniem dokumentów potwierdzających fakt przeszkolenia i protokolarne przekazanie systemu obrazowania cyfrowego rtg Zamawiającemu. 4. Pracownia rtg Zamawiającego jest pracownią czynną, zlokalizowaną na parterze budynku szpitala, wyposażoną w osłony stałe. Zamawiający nie przewiduje konieczności zmiany osłon. Według wiedzy Zamawiającego nie ma konieczności zmiany osłon stałych w sytuacji gdy nowy aparat posiada parametry techniczne zbliżone do aparatu Polimat 50; jednakże w przypadku braku możliwości uzyskania pozytywnej decyzji dopuszczającej aparat do użytkowania z powodu konieczności zaprojektowania i wykonania osłon stałych - ewentualna konieczność zmiany osłon stałych na koszt wykonawcy. Montaż nowego aparatu w miejscu zamontowania aparatu Polimat 50. Podłączenie do istniejącej sieci elektrycznej. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie dokumenty dotyczące przedmiotu Zamówienia w języku polskim. Instrukcje obsługi aparatu rtg Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w formie elektronicznej na nośnikach cyfrowych. 6. W związku z faktem, że wynagrodzenie wykonawcy będzie miało charakter ryczałtowy - Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terminie uzgodnionym telefonicznie z Wykonawcą. 7. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia został określony w załączniku nr 1 i 1/1, 2 i 6 do SIWZ. B. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA. 1. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczane produkty posiadały dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 42 dni od dnia zawarcia umowy. 4. Wykonawca w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, przejmie protokolarnie pomieszczenia Pracowni RTG i wykona wszystkie prace, dostawy, pomiary i odbiory dotyczące przedmiotu zamówienia określonego wraz z protokólarnym przekazaniem systemu obrazowania cyfrowego rtg Zamawiającemu w ciągu 10 dni od daty podpisania protokołu przejęcia pomieszczeń rtg. 5. Termin ważności na wszystkie pozycje zamówienia preferowany najdłuższy, nie krótszy niż 24 miesiące. Jeżeli producent danego urządzenia udziela gwarancji dłuższej niż 24 miesiące wykonawca przekazuje dokumenty gwarancyjne tych urządzeń Zamawiającemu razem z dokumentacja techniczną. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1, pkt 7 ustawy prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny, która nie może się zmienić w trakcie obowiązywania umowy. 8. Wykonawca proponując dany produkt w ofercie, podając jego nazwę handlową i producenta zobowiązany będzie do jego dostarczania w terminie przewidzianym w umowie. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 Pzp) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, w których oferowane produkty co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ: a. deklaracje zgodności, b. certyfikat CE gdzie jest wymagany c. zgłoszenia lub wpisy produktów do Rejestru Wyrobów medycznych (jeśli dotyczy). d. Dla wyrobów nie będących wyrobami medycznymi inne dokumenty dopuszczające oraz charakteryzują sie parametrami nie gorszymi niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu Zamówienia i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego na etapie wyjaśniania treści SIWZ. 12. Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie zamówienia przez podwykonawców Wykonawcy. 13. Za działania podwykonawców Wykonawca odpowiada jak za działania własne. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 15. Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą będzie dokonywane w zł polskich. 16. Zamawiający nie przewiduje dokonywania rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych. 17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 18. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany cen spowodowanych zmianą stawki podatku VAT. Cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto. 19. Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany istotnych postanowień umowy: a) zmniejszenie ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy. b) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem Zamówienia dopuszcza się za zgodą Zamawiającego zmianę na nowy produkt o tych samych lub lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. c) Zmiana terminu realizacji Zamówienia związane z sytuacjami których Zamawiający nie mógł przewidzieć a zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rodzaj oferowanego detektora
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach