Przetargi.pl
Dostawa ciast i wyrobów ciastkarskich dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2014-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciast i wyrobów ciastkarskich dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciast i wyrobów ciastkarskich dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególniona została w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilości podane w załączniku nr 1 są ilościami szacunkowymi i ilość zamawianych asortymentów może odbiegać od podanych w załączniku. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów żywnościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu asortymentowo - cenowego w ramach wartości brutto zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówieni, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki: 1) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149, 2) I Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Tybury 16, 3) II Wydział Pracy Środowiskowa w Łodzi ul. Grota - Roweckiego 30, 4) III Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Będzińska 5, 5) Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej w Łodzi ul. Lipowa 28, 6) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi Al. Kościuszki 29, 7) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Borowa 6, 8) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Ćwiklińskiej 18, 9) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Fabryczna 19, 10) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Grota - Roweckiego 30, 11) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Jaracza 36, 12) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Lelewela 17, 13) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. 1 - Maja 24/26, 14) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Narutowicza 37, 15) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Organizacji WIN 37, 16) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Obywatelska 69, 17) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Piotrkowska 203/205, 18) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Rojna 52, 19) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Senatorska 4, 20) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Smetany 4, 21) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Wrocławska 10, 22) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Zbocze 2a, 23) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi ul. Ćwiklińskiej 5a, 24) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi ul. Rojna 18a, 25) Schronisko dla Bezdomnych Kobiet w Łodzi ul. Gałczyńskiego 7, 26) Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Ćwiklińskiej 5a, 27) Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Senatorska 4, 28) Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Smetany 4, 29) Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Tybury 16, 30) Klub Integracji Społecznej w Łodzi ul. Księży Młyn 2, 31) Klub Integracji Społecznej w Łodzi ul. Tybury 16, 32) Klub Integracji Społecznej w Łodzi ul. Paderewskiego 47 Wykonawca sukcesywnie dostarczać będzie ciasta i wyroby ciastkarskie, 3 razy w tygodniu tj. poniedziałki, środy, piątki w godzinach od 7:00 do 12:00, zgodnie ze zgłoszonym przez Zamawiającego zamówieniem. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążenia go z tego tytułu dodatkowymi kosztami. Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane za pośrednictwem faksu, poczty e-mail lub telefonicznie, z jednodniowym wyprzedzeniem. Wymagania z zakresu przedmiotu zamówienia: 1) każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 roku, nr 136 poz. 914 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, 2) każdy produkt winien odpowiadać normom jakościowym GHP, GMP lub systemowi HACCP, 3) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca okaże w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy w przypadku: 1) stwierdzenia nieświeżości dostarczonego artykułu, 2) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony, 3) dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem, 4) dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym. W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczonym asortymencie Zamawiający odmówi jego przyjęcia i telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail zgłasza reklamację Wykonawcy. W przypadkach o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego asortymentu w terminie 2 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji. W przypadku niedotrzymania terminu o którym mowa powyżej Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem. Wszelkie koszty związane z realizacja reklamacji ponosi Wykonawca. Wykonawca dostarczy towar odpowiednio zapakowany. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: 1) nazwę środka spożywczego, 2) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, 3) dane identyfikacyjne producenta środka spożywczego, 4) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy, 5) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, 6) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, 7) oznaczenie partii produkcji, 8) klasę jakości handlowej. Wymagania Zamawiającego w zakresie opakowań: 1) pojemniki czyste, 2) bez obcych zapachów, 3) powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu, 4) artykuły powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji, zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 3) Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji zamówienia, 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym, 5) Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać na piśmie Zamawiającemu wszelkie zmiany numerów telefonów, faksów lub adresu poczty elektronicznej. Wykonawca każdorazowo po dokonaniu dostawy będzie wystawiał fakturę. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument (np. W-Z) wskazujący miejsce dostawy oraz potwierdzający odbiór towaru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Należność za dostarczone towary, Wykonawca będzie ustalał każdorazowo w oparciu o ceny jednostkowe, zgodne z jego ofertą określone w załączniku nr 1 do umowy - Pakiet asortymentowo - cenowy. Zapłata za dostarczone artykuły będzie płatna w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach