Przetargi.pl
Dostawa ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z kosiarką bijakową na wysięgniku hydraulicznym

Powiatowy Zarząd Dróg w Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Armii Polskiej 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5444527 , fax. 065 5444527
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Górze
    ul. Armii Polskiej 15 15
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5444527, fax. 065 5444527
    REGON: 02071739500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z kosiarką bijakową na wysięgniku hydraulicznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 3. Opis przedmiotu zamówienia: Ciągnik rolniczy - wersja drogowa - Ciągnik dostosowany do zamontowania kosiarki na ramieniu hydraulicznym - Rok produkcji min. 2003r. - Przebieg maksymalnie do 3500mth - Moc ciągnika od 120 do 150 KM - Silnik min. 6 cylindrów z turbo doładowaniem (intercooler) - Skrzynia biegów półautomatyczna min 18x6 z elektro-hydraulicznym sterowaniem zmiany kierunku jazdy (dźwignia zmiany przy kierownicy) - Skrzynia biegów z reduktorem - Fabryczna możliwość zamontowania biegu pełzającego o prędkości od 200 m/h do 400 m/h - Sprzęgło wielotarczowe mokre - Blokada mechanizmu różnicowego elektro-hydraulicznym sterowaniem - WOM tylny min. - 540E/1000/ obr/min - TUZ o udźwigu min. 650kg - Pompa hydrauliczna o wydajności min 100L - Sterowanie TUZ i WOM z poziomu gruntu - Szybkozłącze hydrauliczne min 6 gniazd -Wyprowadzona hydraulika przystosowana do zainstalowania pługa, posypywarki i kosiarki -Zaczep transportowy do przyczepy ze sworzniem -Napęd na cztery koła -Kąt skrętu min. 550 -Hamulce olejowe z hydraulicznym sterowaniem -Kabina komfortowa zawieszona na gumowych poduszkach (ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja) z siedziskiem dla pasażera. - Dwa tylne halogenowe światła robocze - Lampa zespolona z napisem SŁUŻBA DROGOWA zamontowana na dachu - Gwarancja rozruchowa 30 dni - Autoryzowany dostawca - Udokumentowane pochodzenie i przebieg - Ciągnik po przeglądzie i wymianie płynów - Balast min. 500kg - Masa ciągnika min. 3500kg Kosiarka bijakowa na ramieniu hydraulicznym - Fabrycznie nowa kosiarka tylno boczna - Ramię min 5m - Waga max 1200kg - Moc maszyny min 50KM - Rotor uniwersalny o szerokości min 1,2m - Zawieszenie na 3 pkt. układzie zawieszenia ciągnika - Całkowicie niezależny system hydrauliki - Sterowanie mechaniczne na linkach - proporcjonalne - System chłodzenia oleju - System pływający głowicy - System kopiowania i amortyzacji ramienia - Pokrywy zabezpieczające węże hydrauliki - Przesunięcie ramienia nim 0,5m do przodu - Sterowanie pracą ramienia z kabiny ciągnika - Rama ze zintegrowanymi światłami - W zestawie dwa komplety noży pielęgnacyjne i bijakowe Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest: - Przeprowadzić odpowiednie szkolenie pracowników Powiatowego Zarządu Dróg w Górze w zakresie obsługi ciągnika wraz z kosiarką - Dostarczyć pełną dokumentację techniczną łącznie z wyciągiem ze świadectwa homologacji, albo odpis zwalniający z homologacji, książki gwarancyjne, instrukcje obsługi i książki obsługi przedmiotu zamówienia - Zapewnienie gwarancyjnego i pogwarancyjnego serwisu wraz z częściami zamiennymi 4. Wspólny Słownik Zamówień: 16720000-8 - ciągniki rolnicze używane 16310000-1 - kosiarki 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4, 2.2 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: 3.1 niezgodną z ustawą, lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.3 zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub nie zaproszonego do składania ofert, 3.5 zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,3.6 który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 3.7 nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1) A.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (zał. nr 2). A.3) Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (zał. nr 3) A.4) Wykaz wykonanych dostaw Wykonawcy (zał. nr 4) A.5) Wykaz parametrów technicznych ciągnika i kosiarki sporządzony przez wykonawcę, oraz dane dotyczące serwisu (zał. nr 5) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. - B.1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), B.2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, B.3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce C.1) zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. C.2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu C.3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: D.1) Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument regulujący współ-pracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cy-wilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte kon-sorcjum, nie może być krótszy niż termin reali?zacji zamówienia. D.2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do re?prezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postę?powaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnic?two/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowy?mi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty. D.3) Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. D.4) Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu. E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów E.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. E.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach