Przetargi.pl
Dostawa bonów żywnościowych na posiłki profilaktyczne

Zakład Drogownictwa i Inżynierii Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 91-613 Łódź, ul. Ekologiczna 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6162850, 6162862 , fax. 042 6162854
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Drogownictwa i Inżynierii Sp. z o.o.
    ul. Ekologiczna 26 26
    91-613 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6162850, 6162862, fax. 042 6162854
    REGON: 47317433400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdii.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa bonów żywnościowych na posiłki profilaktyczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 14 000,00 bonów żywnościowych dla pracowników Zakładu Drogownictwa i Inżynierii sp. z o. o. w ramach posiłków profilaktycznych, w tym: - o nominale 2 zł - 5 000,00 szt - o nominale 10 zł - 9 000,00 szt. 2. Przez pojęcie bon żywnościowy należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne, w formie papierowej na okaziciela podlegające wymianie na towary w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (DZ. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.) 3. Każdy bon musi być opatrzony napisem, z którego treści będzie wynikać, że na jego podstawie: - można nabyć artykuły spożywcze lub usługi gastronomiczne, - nie można dokonać zakupu alkoholu i wyrobów tytoniowych. 4. Okres realizacji każdej partii bonów w punktach handlowych nie może być krótszy niż 4 miesiące od daty przekazania Zamawiającemu. 5. Miejscem realizacji bonów winny być placówki handlowe zlokalizowane na terenie miasta Łodzi (min. 15 placówek)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228670005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu na konto Zamawiającego Nr 14 1560 0013 2026 0001 5525 0002 lub w innych formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w.w ustawy. 2. Posiadają na terenie miasta Łodzi placówkę, która będzie obsługiwać Zamawiającego w zakresie realizacji niniejszego zamówienia. 3. Wykażą, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie min. jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek wskazany w pkt 1 musi spełniać każdy z wykonawców. Warunki wskazane w pkt 2 i 3 mogą być spełnione przez wszystkich wykonawców łącznie. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie: spełnia, nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej załączyć umowę spółki, w przypadku spółki z o. o., jeżeli cena ofertowa przewyższać będzie 2-krotność kapitału zakładowego wykonawcy, należy załączyć uchwałę walnego zgromadzenia wspólników, upoważniającą zarząd do podejmowania zobowiązań przekraczających 2-krotność kapitału zakładowego (art. 230 w związku z art. 17 Kodeksu Spółek Handlowych). 3. Oświadczenie o spełnianiu warunku, dotyczącego posiadania placówki, z podaniem adresu placówki, która będzie obsługiwać Zamawiającego w zakresie realizacji niniejszego zamówienia. 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie 5. Nazwy i adresy placówek, w których będzie można realizować bony. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają: a) każdy z wykonawców dokumenty określone w punkcie 2, b) każdy z wykonawców oświadczenie wymienione w punkcie 1 lub pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w imieniu wszystkich Wykonawców. c) wspólnie pozostałe dokumenty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdii.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach