Przetargi.pl
DOSTAWA BŁON, KASET ODCZYNNIKÓW RTG I OSŁON RADIOLOGICZNYCH

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kraśniku ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Chopina 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8251310
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kraśniku
    ul. Chopina 13 13
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8251310
    REGON: 43118134400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krasnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA BŁON, KASET ODCZYNNIKÓW RTG I OSŁON RADIOLOGICZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Błony rentgenowskie ogólno diagnostyczne: a) -zielono czułe, do obróbki automatycznej b) -obustronnie pokryte emulsją światłoczułą wykonaną w technologii płaskich kryształów c) -opakowania typu próżniowego d) -oznakowanie każdego pojedynczego filmu minimum nazwą producenta, symbolem filmu, datą ważności 5. Odczynniki rentgenowskie do obróbki automatycznej: e) -wieloskładnikowe, w postaci płynnego koncentratu f) -do sporządzenia 2 x 20 litrów roztworu roboczego g) -bez zawartości kwasów nieorganicznych h) -zawierające w swoim składzie środki zmiękczające i myjące 6. Błony do kamery laserowej suchej Dry Viw a) -o optymalnych parametrach techniczno-użytkowych b) -w opakowaniach a 100 sztuk c) -załadunek w świetle dziennym d) -Zamawiający jest obecnie w posiadaniu kamery laserowej marki Kodak 5850. Wymagane jest aby do oferty zostało dołączone oświadczenie od producenta, że oferowane błony są dedykowane do tej kamery. 7. Błony do drukarki laserowej podłączonej do tomografu cyfrowego a) -drukarka typu Sony UPT - 517 BL - Blu termal film b) -w opakowaniach a 125 sztuk c) Wymagane jest aby do oferty zostało dołączone oświadczenie od producenta, że oferowane błony są dedykowane do tej drukarki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323541103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenia zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, - w przypadku , gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony, - w przypadku , gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: - wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli w tych latach Wykonawca wykonał minimum 3 analogicznych dostaw tj. materiałów RTG , o wartości zbliżonej do łącznej wartości składanej oferty, 3.W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 i 4 ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: - oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ 4.jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 10.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 5. Jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z min stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji realizacji zamówienia powinien dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.krasnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach