Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku przy ul. Gołdapskiej 27

Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, ul. Gołdapska 29
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5202251
  • Data zamieszczenia: 2013-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku
    ul. Gołdapska 29 29
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 5202251
    REGON: 00009695100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsliz.olecko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka amorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku przy ul. Gołdapskiej 27
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych, wyspecyfikowanych poniżej, do internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku przy ul. Gołdapskiej 27 realizowanych w ilościach i terminach zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. 2. Zamówienie zostało podzielone na 10 części. Podział postępowania na części w zależności od rodzaju artykułów żywnościowych:Część 1- Ryby, Część 2-Warzywa i owoce, Część 3-Artykuły suche i inne, Część 4-Drób, Część 5 Pieczywo, Część 6-Mrożonki, Część 7-Mięso, Część 8-Wędliny, Część 9-Nabiał, Część 10-Jaja. 3. Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914) oraz przez inne akty prawne z zakresu prawa żywnościowego. 4. Sposób realizacji i obowiązki Wykonawcy określone zostały we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej lub większej ilości w poszczególnych asortymentach produktów objętych umową, do obiektywnie istniejących potrzeb, a ich rzeczywista wielkość będzie wynikać z zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego.6. Zaproponowana cena za poszczególny asortyment nie może ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy. 7. Zamawiający wymaga dostarczenia towarów pierwszej jakości oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia. 8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, czy pochodzenia - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach i jakości nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. 9. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane przez Zamawiającego do Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich artykułów. 10. Pojemność, gramatura produktu może odbiegać od pojemności, gramatury sugerowanej przez Zamawiającego w granicach (+ -) 20%. W przypadku zaoferowania produktu o wyższej lub niższej niż wskazana przez Zamawiającego pojemności, gramaturze, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania takiej ilości sztuk produktu, która po przemnożeniu będzie wynosić co najmniej taką ilość jaką żąda Zamawiający. 11. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów żywnościowych do Stołówki Internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku przy ul. Gołdapskiej 27 własnym transportem na własny koszt, ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Koszt zamówienia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dostarczenia produktów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsliz.olecko.pl, www.spolecko.bip.doc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach