Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych dietetycznych dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r.

Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-336 Kraków, ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 255 41 61 , fax. 12 2691057
  • Data zamieszczenia: 2016-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie
    ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1 1
    30-336 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 255 41 61, fax. 12 2691057
    REGON: 00029267500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnowaczynskiego.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Opieka społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych dietetycznych dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa artykułów żywnościowych dietetycznych dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r. Część A: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r. Dostawa artykułów garmażeryjnych w okresie od 11.07.2016 r. do 31.12.2016 r.: pierogi z borówkami ręcznie robione, niemrożone, pierogi ruskie ręcznie robione, niemrożone, pierogi z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone, pierogi z mięsem ręcznie robione, niemrożone - łącznie 660 kg, pyzy z mięsem ręcznie robione, niemrożone - 60 kg, krokiety z kapustą i mięsem ręcznie robione, niemrożone - 350 szt., uszka z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone, uszka z grzybami ręcznie robione, niemrożone - łącznie 120 kg; Część B: Dostawa napojów dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r. Dostawa napojów w okresie od 11.07.2016 r. do 31.12.2016 r.: sok 100% wyciskany - 4725 szt., woda mineralna niegazowana - 6300 szt.; Część C: Dostawa owoców dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r. Dostawa owoców w okresie od 11.07.2016 r. do 31.12.2016 r.: grapefruit - 1260 kg, brzoskwinia - 450 kg, borówka amerykańska - 204 kg, śliwka - 120 kg, winogrona jasne - 102 kg, pomarańcza - 300 kg; Część D: Dostawa artykułów spożywczych dla diabetyków dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r. Dostawa artykułów spożywczych dla diabetyków w okresie od 11.07.2016 r. do 31.12.2016 r.: herbatniki, wafle - łącznie 5130 szt., czekolada - 1350 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsnowaczynskiego.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach