Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, Bialska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 673 753 , fax. 343 651 756
- Data zamieszczenia: 2018-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Bialska 104
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 343 673 753, fax. 343 651 756
REGON: 128105300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH tj.: RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH; JAJ KURZYCH; MAKARONÓW; MLEKA I PRZETWORÓW MLECZNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH tj.: RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH; JAJ KURZYCH; MAKARONÓW; MLEKA I PRZETWORÓW MLECZNYCH dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP w Częstochowie w ilościach i asortymencie opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, stosownie do art.24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca przekaże Zamawiającemu: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 ustawy PZP wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ (oryginał).Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał) - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny zaoferowanej w każdym załączonym do oferty formularzu asortymentowo-cenowym. Formularz ofertowy powinien być umieszczony bezpośrednio za stroną tytułową lub stanowić pierwszą stronę oferty, 2) formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał) - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie cen poszczególnych pozycji i sumy formularza oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym, 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ (oryginał), 4) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), w przypadku: a) gdy Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez osobę, której uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów); b)Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego „Pałac Kamieniec” sp. z o.o. w roku 2024
Dodano: 2024-05-04 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Blachowni.
Dodano: 2024-04-04 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2024-02-22 - Dostawa artykułów żywnościowych – 6 części
Dodano: 2024-02-22 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 11 w Czechowicach-Dziedzicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-21 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Rudzicy w 2024 r.
Dodano: 2024-02-20 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno- Przedszkolnego im. T. Kościuszki w Jasienicy w 2024r.
Dodano: 2024-02-15 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych: produkty spożywcze, przyprawy, jaja do Zespołu Szkól Ogólnokształcących w Gliwicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-15 - Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego im. Wandy Chotomskiej w Woli
Dodano: 2024-02-11 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola Publicznego nr 10 w Czechowicach Dziedzicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-03