Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2015/2016-7 części

Zespół Szkół Publicznych nr 2 - Narciarska Szkoła Sportowa ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Dobra 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4611605 , fax. 013 4611605
  • Data zamieszczenia: 2015-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Publicznych nr 2 - Narciarska Szkoła Sportowa
    ul. Dobra 6 6
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 4611605, fax. 013 4611605
    REGON: 37117681700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: oświata

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2015/2016-7 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2015/2016-7 części zgodnie z zapotrzebowaniem składanym przez zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy .Miejscem dostarczania Zamawiającemu artykułów spożywczych jest budynek ZSP2-NSS przy ul.Dobrej . Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 7 samodzielnych części ,z zastrzeżeniem ,że wszystkie ewentualnie wskazane produkty ,wyroby spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów zdrowotnych i jakościowych.Oznacza to,że Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych nie gorszej jakości niż opisane w załączniku cenowym nr 2.1 -2.7 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp2ustrzyki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach