Przetargi.pl
Dostawa artykułów poligraficznych i urządzeń poligraficznych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
  • Data zamieszczenia: 2011-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1/8 1/8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:bip.um.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów poligraficznych i urządzeń poligraficznych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest dostawa artykułów poligraficznych i urządzeń poligraficznych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia opisanych szczegółowo w treści formularzy cenowych stanowiących załączniki 1.1 i 1.2 do SIWZ. 2. Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego w dowolnej formie (telefonicznie, faksem lub e-mailem), w terminie do 1 dnia roboczego od daty otrzymania zamówienia. W zamówieniach określone będą ilości i rodzaj asortymentu oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmować dostawę tylko 1 szt. przedmiotu zamówienia. Zamówienia składane telefonicznie będą bezzwłocznie potwierdzane przez Zamawiającego na piśmie. 3. Ilości poszczególnych artykułów i urządzeń poligraficznych wymienione w formularzach cenowych mogą ulec zmianie. Nie wszystkie artykuły i urządzenia poligraficzne muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. 4. Wykonawca dostarczy każdą zamawianą partię własnym transportem i na własne ryzyko. 5. Dostarczone artykuły poligraficzne /zał. 1.1/ muszą posiadać co najmniej 12 miesięczny termin przydatności do użycia, liczony od dnia odbioru artykułów przez Zamawiającego. 6. Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na urządzenia poligraficzne /zał. 1.2/, której bieg rozpoczyna się od daty odbioru urządzenia. Szczegółowe warunki gwarancji określą karty gwarancyjne dołączone do każdej partii dostarczonych zgodnie z zamówieniem urządzeń poligraficznych. 7. Wydanie towaru i jego odbiór nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniu tj. w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia, w godzinach pracy Urzędu. Administrator Obiektu wskaże pomieszczenia do których Wykonawca dostarczy, rozładuje i uruchomi urządzenia poligraficzne wymienione w zał. 1.2 do siwz. 8. Urządzenia poligraficzne wymienione w załączniku 1.2 (poz. 3, 10, 17, 18, 19, 20, 22, 23, 24, 25, 26) muszą posiadać oznakowanie znakiem CE (Communit? Europ?en), który potwierdza, że urządzenie to spełnia określone warunki w zakresie ochrony środowiska naturalnego ustalone przez UE oraz warunki bezpieczeństwa ustalone przez UE zapewniające bezpieczeństwo osoby użytkującej urządzenie. 9. Wykonawca, najpóźniej w chwili podpisania umowy, wyznaczy swojego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakty z Zamawiającym, działającego i dostępnego na terenie Gminy Wrocław, w pełni dyspozycyjnego z możliwością łatwego kontaktu przez telefon, faks oraz e-mail.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301970006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach