Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu ogłasza przetarg
- Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Schinzla 13
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 15 8323001 do 5, 8330566 , fax. 15 8323575
- Data zamieszczenia: 2016-05-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
ul. Schinzla 13 13
27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
tel. 15 8323001 do 5, 8330566, fax. 15 8323575
REGON: 00030238500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sand.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów ogólnospożywczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych: 1. Artykuły ogólnospożywcze - Pakiet nr I, 2. Artykuły bufetowe - Pakiet nr II, 3. Pieczywo- Pakiet nr III, 4. Mleko i produkty mleczne - Pakiet nr IV, 5. Makaron z pszenicy Durum - Pakiet nr V, 6. Przetwory - Pakiet nr VI, 7. Przyprawy i sosy - Pakiet nr VII, 8. Mrożonki - Pakiet nr VIII, 9. Ryby i przetwory rybne - Pakiet nr IX, 10. Jaja - Pakiet nr X, 11. Cukier - Pakiet nr XI 12. Produkty zbożowe - Pakiet nr XII. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawcę składającego ofertę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sand.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa produktów spożywczych do stołówki przedszkolnej
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa produktów spożywczych do stołówki przedszkolnej.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej
Dodano: 2016-07-06 - DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWEK SZKOLNYCH ZESPOŁU PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W KIJACH
Dodano: 2016-06-27 - DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Dodano: 2016-04-27 - Zakup i dostawę produktów spożywczych Nr sprawy EZP-252-7/2016
Dodano: 2016-03-25 - Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich do stołówki szkolnej
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa artykułów ogólnospożywczych do Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kielcach
Dodano: 2016-02-04 - Dostawa artykułów żywnościowych do dwóch Szkół: ZS w Kostomłotach Drugich i ZS w Ćmińsku
Dodano: 2016-02-01 - Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich do stołówki szkolnej
Dodano: 2016-01-20