Przetargi.pl
DOSTAWA ARTYKUŁÓW METALOWYCH NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 W GIŻYCKU.

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl., www.bip.mon.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ARTYKUŁÓW METALOWYCH NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 W GIŻYCKU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 1 (Zadanie 1) - Dostawa blachy stalowej określonych wg CPV w grupie 146 według asortymentu i ilości podanych w tabeli w załączniku nr 2 do siwz. Część nr 2 (Zadanie 2) - Dostawa części zamiennych do podnośników określonych wg CPV w grupie 426 według asortymentu i ilości podanych w tabeli w załączniku nr 3 do siwz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na: 2.1. część nr 1 (Zadanie nr 1) zawiera załącznik nr 2 do siwz. 2.2. Część nr 2 (Zadanie nr 2) zawiera załącznik nr 3 do siwz. 3. Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do magazynu Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika na koszt Wykonawcy. 4. Wszystkie materiały - wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym, na podstawie certyfikatów zgodności ITB oraz aprobat technicznych ITB. 5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6. Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować produktu równoważnego, który nie został zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego. 7. Warunki dostawy: 7.1. Dostawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności - zgodnie z - Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wszystkie dokumenty wymienione w zestawieniu cenowym przedmiotu zamówienia, po nazwie materiału oraz gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynu JW. 4352 lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z zestawienia cenowego przedmiotu zamówienia. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. 7.2. Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynu sekcji zabezpieczenia szkolenia (Magazyn urządzeń pomocy szkolnych) w Orzyszu - Magazynier p. Andrzej Chojnowski, tel. 793579036 od poniedziałku do czwartku w godz. 730 ÷ 1300. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub faksem wg. wykazu Odbiorców adresatów na min. 48 godz. przed dostawą towaru - dotyczy to również dostaw za pośrednictwem firm spedycyjnych. 7.3. Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. Materiały można dostarczyć na paletach przystosowanych do rozładunku wózkiem widłowym o udźwigu max. 1,2 tony. Palety, na których dostarczony zostanie towar (w tym palety EURO i fabryczne) nie podlegają zwrotowi. Należy ich koszt wliczyć w cenę towaru. 7.4. W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy (należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika). 7.5. Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości danej pozycji asortymentowej do magazynu SOI lub Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia, zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego na dokumencie typu WZ. Zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych na dany asortyment materiału - wyrobu. 7.6. Ciężary jednostkowe zamawianych materiałów są obliczone wg wymiarów normowych (fabrycznych) przy ciężarze właściwym stali 7,85 kG dcm3. Materiały, które będą różniły się ciężarem jednostkowym więcej niż wartości podane w tabeli powyżej nie będą przyjmowane do magazynów. 8. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły metalowe: a. są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub b. nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w załącznikach nr 2, 3 do siwz lub c. dostarczone produkty równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez zamawiającego, wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: a. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. b. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. c. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10. Wykonawca wyraża zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) w zakresie działania Wewnętrznych Służb Dyżurnych oraz procedur związanych z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 ze zm.), przyjętych w jednostce wojskowej w czasie dostarczania towaru do Odbiorcy. W związku z powyższym obowiązkiem wybranego Wykonawcy, będzie dostarczenie, przed rozpoczęciem wykonywania dostaw, do Pełnomocnika Dowódcy właściwej jednostki, listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz numerami rejestracyjnymi i markami pojazdów zabezpieczających dostawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 146220007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,www.24wog.wp.mil.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach