Uniwersytet Warszawski ogłasza przetarg
- Adres: 00-927 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5520360 , fax. 022 5522507
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 26/28
00-927 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5520360, fax. 022 5522507
REGON: 00000125800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów higienicznych dla jednostek organizacyjnych UW na rok 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów higienicznych dla jednostek organizacyjnych UW na rok 2010. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ), która jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego - www.uw.edu.pl, tj. Wykaz artykułów higienicznych. 3. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę artykułów higienicznych (zamieszczonych w zał. nr 1 do SIWZ). Dostarczanie materiałów winno być realizowane transportem własnym Zamawiającego i na jego koszt, na podstawie zgłoszeń dokonywanych przez jednostki organizacyjne Uniwersytetu Warszawskiego. 4. Ilości artykułów higienicznych podane w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. 5. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego po jednej sztuce proponowanych przez siebie w ofercie artykułów (ponumerowanych zgodnie z Formularzem cenowym). Próbki dostarczone przez Wykonawcę, z którym zostanie podpisana umowa, pozostaną jako depozyt u Zamawiającego na czas trwania umowy. Pozostałym Wykonawcom próbki zostaną zwrócone po zakończeniu postępowania. Próbki Wykonawcy, który nie odbierze ich w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, zostaną komisyjnie zniszczone. 6. Wykonawca będzie zobowiązany niezwłocznie potwierdzić przyjęcie zgłoszenia oraz dostarczyć zamówione artykuły w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze na wskazany w zamówieniu adres. 7. Raz w miesiącu Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzania i przekazywania na adres e-mail maria.milkowska@adm.uw.edu.pl zestawień asortymentowo-cenowych sporządzonych zgodnie z Formularzem cenowym z uwzględnieniem artykułów nieobjętych niniejszym postępowaniem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337700008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej Ustawą. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.2.1. Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonuje) - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego zamówienia - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć dostawy papierowych artykułów higienicznych, z których przynajmniej jedna miała wartość brutto nie mniejszą niż 150.000,00 zł 3.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą - zgodnym z załączonym do SIWZ Formularzem Oferty opracowanym przez Zamawiającego - następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z odpowiednimi zapisami SIWZ: 1.1. W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca przedstawi: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do oświadczenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i zapis z którego wynika, że obejmuje niniejsze postępowanie, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2. W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Wykonawca przedstawi: 1.2.1. Oświadczenie - wykaz dostaw wraz z załącznikami. 1.2.2. Wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanych) - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego zamówienia - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć dostawy papierowych artykułów higienicznych, z których przynajmniej jedna miała wartość brutto nie mniejszą niż 150.000,00 zł. Należy załączyć dokumenty (np. opinie, referencje itp) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWY PIELUCH ANATOMICZNYCH I PIELUCHOMAJTEK
Dodano: 2016-01-14 - Dostawa papierowych artykułów higienicznych dla Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2016
Dodano: 2015-12-07 - dostawa papierowych artykułów higienicznych dla Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2016.
Dodano: 2015-11-05 - Dostawę pieluchomajtek dla SPZZOZ w Kozienicach
Dodano: 2015-06-15 - Dostawa powłok papierowych i papierowo-foliowych na kozetki PN-110/14/JP
Dodano: 2014-11-12 - dostawa papierowych artykułów higienicznych dla UW na rok 2015.
Dodano: 2014-09-26 - Wykonanie i dostawa 830 000 szt. jednorazowych zestawów higienicznych do sprzątania po psach wraz z 1 000 szt. stojaków do zestawów
Dodano: 2014-04-14 - Dostawy ręczników, prześcieradeł papierowych, papieru toaletowego oraz naczyń jednorazowych do posiłków
Dodano: 2014-03-10 - pieluchy anatomiczne i pieluchomajtki
Dodano: 2013-12-23 - Dostawa pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Leśny
Dodano: 2013-08-08