Przetargi.pl
Dostawa artykułów do dezynfekcji dla Szpitala Nowowiejskiego

Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00665 Warszawa, ul. Nowowiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8252031 w. 355, 356 , fax. 022 8252031 w. 355
  • Data zamieszczenia: 2018-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej
    ul. Nowowiejska 27
    00665 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8252031 w. 355, 356, fax. 022 8252031 w. 355
    REGON: 29807000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowowiejski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów do dezynfekcji dla Szpitala Nowowiejskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów do dezynfekcji dla Szpitala Nowowiejskiego z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 27, 00-665 Warszawa. 2. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia, zawierającym minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Oferowane i dostarczone artykuły do dezynfekcji muszą spełniać minimalne wymagania nie gorsze niż określone w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Na artykuły będące przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości. 5. Dostawy artykułów do dezynfekcji będą odbywały się sukcesywnie w godz. 9:00 – 14:00, zgodnie z zamówieniem Zamawiającego złożonym za pośrednictwem faksu lub e-mailem. 6. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawiany asortyment do miejsca realizacji dostawy, w terminie zgodnym ze zobowiązaniem Wykonawcy określonym w ofercie, nie dłuższym niż 4 dni robocze od dnia złożenia zamówienia. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 7. Dostawy artykułów do dezynfekcji będą realizowane na własny koszt i ryzyko Wykonawcy (niezależnie od wielkości dostawy). 8. Zamawiający będzie zamawiał artykuły do dezynfekcji zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu wskazanego w ofercie Wykonawcy. 10. Zamawiający w obrębie jednej pozycji wymaga zaproponowania jednego preparatu. 11. Zamawiający wymaga, aby aktywność roztworu roboczego po przygotowaniu wynosiła co najmniej 24 godziny. 12. Zamawiający wymaga przeprowadzenie przez Wykonawcę 2 szkoleń w ciągu roku w terminie ustalonym przez Zamawiającego, dotyczących stosowania preparatów o których mowa w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów pomocniczych (schematy przygotowania roztworów z preparatów dezynfekcyjnych). Czas trwania szkolenia około 30 min. 13. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia, podpisania i zamieszczenia w ofercie formularza cenowego - opisu przedmiotu zamówienia zgodnych w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ww. formularz będzie stanowił załącznik nr 2 do umowy zawartej z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 14. Artykuły do dezynfekcji muszą: 1) być fabrycznie nowe z terminem ważności wyraźnie oznaczonym, nie krótszym niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, 2) być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych, 3) być przeznaczone do stosowania w obszarze medycznym i posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na rynku polskim na opakowaniu zbiorczym musi znajdować się opis w języku polskim: etykieta i instrukcje używania w języku polskim, 4) spełniać warunki wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 2 do SIWZ, 5) oznakowane i posiadać: czytelną datę ważności, numer serii, datę produkcji (na każdym opakowaniu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) wypełniony i podpisany formularz oferty (zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ), b) wypełniony i podpisany formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia (zgodny w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ , c) w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub w przypadku składania oferty wspólnej, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę, d) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w pkt 11.1 SIWZ (zgodne w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego) dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie okoliczności wskazanych w pkt III.2). 3) Zamawiający informuje, iż nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców. 4) Zamawiający wymaga aby pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt 1, zawierało w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i dołączony do oferty w oryginale lub w notarialnie poświadczonej kopii. 3. Inne dokumenty składane w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Uwaga: oświadczenie o którym mowa w pkt 3 lit. a) będzie podlegało złożeniu na wezwanie Zamawiającego jeżeli Wykonawca nie złoży go w trybie przewidzianym w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający odstąpi od żądania dokumentu o którym mowa w pkt 3 lit. a) jeżeli na daną część zamówienia wpłynie tylko jedna oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach