Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-556 Wrocław, ul. Borowska 213
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 733 11 45, 50 , fax. 071 733 11 49
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
ul. Borowska 213 213
50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 733 11 45, 50, fax. 071 733 11 49
REGON: 00028901200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.aszk.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PAPIERNICZYCH - pakiet nr 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PAPIERNICZYCH - pakiet nr 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 13. Wadium Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium dla całości zamówienia w kwocie 400 zł słownie: (czterysta złotych) 13.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 13.2.1 pieniądzu, 13.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 13.2.3 gwarancjach bankowych, 13.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 13.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 13.3 Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść do dnia 04.02.2010 r. przelewem na konto Zamawiającego prowadzone w Kredyt Bank S.A. IV O/WROCŁAW nr konta 78 1500 1793 1217 9005 2300 0000 13.4 Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu na konto Zamawiającego do godz. 12:00 13.5 Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 13.6 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 13.6.1 upłynął termin związania ofertą, 13.6.2 zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, 13.6.3 Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 13.7 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 13.7.1 który wycofał ofertę przed upływem składania ofert, 13.7.2 który został wykluczony z postępowania, 13.7.3 którego oferta została odrzucona; 13.8 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podst. art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13.9 Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 13.10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.11 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 13.11.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 13.11.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 13.11.3 jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Sposób, termin i miejsce składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania oceny ich spełniania 4.1 Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi posiadać uprawnienia do wykonywania objętych przedmiotem niniejszego postępowania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz musi spełniać wszystkie bez wyjątku warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 4.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.2.1 Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4.2.2 Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie. 4.3 Spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie dokumentów określonych w dziale - 5. Wymagane dokumenty podmiotowe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Wymagane dokumenty podmiotowe: 5.1 Oświadczenie (wg załączonego wzoru) przewidziane w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy stwierdzające, że Wykonawca : a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aszk.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Dodano: 2016-06-28 - Dostawę artykułów biurowych, papierniczych oraz pozostałych artykułów do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-63/WZŻ/2016
Dodano: 2016-06-22 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa materiałów biurowych i taśm do drukarek
Dodano: 2016-05-13 - Dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa materiałów biurowych i taśm do drukarek
Dodano: 2016-04-05 - Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy, Oddział w Opolu oraz Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych w ramach projektu Mały DolnoŚlązak.
Dodano: 2016-02-26 - ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH - 3 PAKIETY
Dodano: 2016-02-25 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papierniczych, papieru, druków biurowych i art. higienicznych do Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach
Dodano: 2016-02-17