Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych, eksploatacyjnych do drukarek oraz produktów przemysłowych z podziałem na pakiety - sprawa 10/2013

Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Wiejska 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 64148 88 , fax. 56 49 829 96
  • Data zamieszczenia: 2013-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
    ul. Wiejska 9 9
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 64148 88, fax. 56 49 829 96
    REGON: 00030232700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zozbrodnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych, eksploatacyjnych do drukarek oraz produktów przemysłowych z podziałem na pakiety - sprawa 10/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy asortymentu biurowego, artykułów eksploatacyjnych do urządzeń drukujacych, środków czystości i produktów przemysłowych w ilościach podanych w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ) z podziałem na następujące pakiety: 1) Pakiet nr 1 - Artykuły biurowe i papiernicze (CPV 30190000-7); 2) Pakiet nr 2 - Tusze, tonery do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych (CPV 30125100-2, 30125110-5); 3) Pakiet nr 3 - Materiały eksploatacyjne do kserokopiarek (CPV 30125120-8); 4) Pakiet nr 4 - Materiały eksploatacyjne do faksów (CPV 30125110-5, 30124000-4); 5) Pakiet nr 5 - Papier do drukarek termicznych i kas fiskalnych (CPV 30125000-1); 6) Pakiet nr 6 - Środki czystości, materiały chemiczne (CPV 39830000-9); 7) Pakiet nr 7 - Artykuły gospodarcze (CPV 39220000-0); 8) Pakiet nr 8 - Worki na odpady (CPV 19640000-4, 34928480-6); 9) Pakiet nr 9 - Specjalistyczne środki myjące do zmywarek gastronomicznych (CPV 39831210-1); 10) Pakiet nr 10 - Proszek do prania (CPV 39831000-6); 11) Pakiet nr 11 - Ręczniki papierowe, papier toaletowy (CPV 33760000-5); 12) Pakiet nr 12 - Worki na zwłoki (CPV 33922000-9, 33972000-4); 2. Szczegółowy opis sposobu realizacji dostaw w ww. pakietach zawiera wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości zaoferowania przez Wykonawców produktów równoważnych (zamiennych) wobec wskazanych w SIWZ materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów. Zaoferowane w tym pakiecie produkty równoważne (zamienniki) muszą spełniać następujące wymagania: 1) Są fabrycznie nowe co oznacza, że są one wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladu uszkodzenia lub użytkowania; 2) Są zapakowane w oryginalne opakowania producenta z widocznym logo producenta (nie dotyczy papierów termicznych), symbolem produktu (nr katalogowym) i terminem przydatności produktu do użytku; 3) Mają termin przydatności do użytku co najmniej 3 m-ce od momentu daty dostarczenia Zamawiającemu; 4) Zaoferowane produkty równoważne (zamienne) są kompatybilne ze wskazaną w opisie drukarką (urządzeniem) i zapewniają jej prawidłową pracę 5) Posiadają Certyfikat ISO 9001 i 14001 w zakresie projektowania i produkcji (dotyczy wyłącznie pakietu nr 2). 6) Wydajność produktów zamiennych jest co najmniej taka sama jak produktów wskazanych w SIWZ liczona zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych oraz ISOIEC 24711 dla wkładów do drukarek atramentowych (dotyczy wyłącznie pakietu nr 2); Zgodnie z art. 30.5 ustawy, Wykonawcy oferujący rozwiązania równoważne wobec wskazanych w SIWZ, zobowiązani są wykazać, ze zaoferowane przez nich produkty równoważne spełniają wymagania Zamawiającego. W tym celu ci Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty następujące dokumenty w celu potwierdzenia równoważności produktu zamiennego: 1) Raport z testów wydajności przeprowadzonego zgodnie z normą ISOIEC 19752 dla kaset z tonerem czarnym drukarek laserowych oraz ISOIEC 24711 dla wkładów drukujących (1 dokument na każdy zaoferowany produkt równoważny) - dotyczy wyłącznie pakietu nr 2 2) Certyfikat ISO 9001 na projektowanie i produkcję (wystawiony na producenta produktu eksploatacyjnego zamiennego) - dotyczy wyłącznie pakietu nr 2. 3) Certyfikat ISO 14001 na projektowanie i produkcję (wystawiony na producenta produktu eksploatacyjnego zamiennego) - dotyczy wyłącznie pakietu nr 2. 4. Wykonawca jest zobowiązany określić w formularzu cenowym w kolumnie Nazwa handlowa lub producent, nazwę handlową zaoferowanego produktu (a w przypadku prod. równoważnego również jego symbol) a gdy dany produkt nie posiada nazwy handlowej to nazwę producenta produktu. 5. W przypadku gdy Wykonawca oferuje dany produkt w opakowaniu zawierającym inną ilość niż została wpisana w formularzu cenowym należy odpowiednio przeliczyć ilość opakowań. 6. Jeżeli w wyniku przeliczenia nie otrzymuje się liczby całkowitej wówczas dla celów obliczeniowych należy wyliczyć ilość opakowań w zaokrągleniu do pełnej cyfry wzwyż. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w stosunku do wskazanych w formularzu cenowym nazw handlowych produktów pod warunkiem, że zaoferowane odpowiedniki będą posiadać. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie pakiety. W przypadku składania oferty na dany pakiet Wykonawca zobowiązany jest wycenić wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym danego pakietu i załącza formularz cenowy danego pakietu do oferty. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej oraz dynamicznego systemu zakupów oraz nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający dopuszcza udział w wykonywaniu zamówienia podwykonawców. W sytuacji gdy, Wykonawca powierzy wykonanie jakiejś części zamówienia podwykonawcom, zobligowany jest do wskazania tej części w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozbrodnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach