Przetargi.pl
Dostawa aparatury medycznej

Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85326 Bydgoszcz, ul. Seminaryjna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3256735, 3256609 , fax. 523 256 606
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
    ul. Seminaryjna 1
    85326 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3256735, 3256609, fax. 523 256 606
    REGON: 9235693000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatury medycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa aparatury medycznej, która stanowić będzie wyposażenie Sali Nieinwazyjnej Wentylacji Mechanicznej tj: a) Pakiet 1: Elektryczne urządzenie do ssania – 2 sztuki, CPV: 33162100-4, b) Pakiet 2: Kapnograf do monitorowania przez skórnego pCO2 – 1 sztuka, CPV: 33195000-3, c) Pakiet 3: Respirator przeznaczony do nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej z zestawem obwodów, filtrów i masek – 5 szt, CPV: 33157400-9, - Respirator przeznaczony do nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej z zestawem obwodów, filtrów i masek (2 szt), - Respirator przeznaczony do nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej z zestawem obwodów, filtrów i masek (2 szt), - Respirator przeznaczony do nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej z zestawem obwodów, filtrów i masek (1 sz). d) Pakiet 4: Aparat do monitorowania NWM i diagnostyki zaburzeń oddychania w czasie snu, umożliwiający monitorowanie minimum: przepływu powietrza, chrapania, pozycji ciała, SpO2, HR, wysiłku oddechowego – 2 szt, CPV: 33195000-3. 2 Szczegółowe wymagane parametry zawiera załącznik nr od 1-1 do 1-4 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 3 Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj.: Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.), w szczególności musi być wyrobem medycznym oznakowanym znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE jest umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej. 4 Szczegółowe zasady realizacji dostawy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2 Wadium należy wnieść w wybranej formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 3 Kwota wadium określona została w wysokości: Pakiet 1: 200,00 zł. Pakiet 2: 1.100,00 zł. Pakiet 3: 3.600,00 zł Pakiet 4: 2.700,00 zł. 4 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Oddział w Bydgoszczy, nr rachunku: 70 1030 1090 0000 0000 0124 4209. 5 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6 Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu należy złożyć w następujący sposób: oryginał dokumentu - w Kasie Zamawiającego (wejście A – II piętro), kserokopię dokumentu wadium dołączyć do składanej oferty. 7 Zwrot wadium lub ewentualne jego zatrzymanie następuje zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 8 Brak wniesienia wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał nr 5 do SIWZ. II. Pozostałe dokumenty i oświadczenia jakie musi zawierać oferta Wykonawcy. 1 Wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1... do SIWZ). 2 Wypełniony i podpisany Formularz cenowy (zał. nr 2 … do SIWZ). 3 Wypełniony i podpisany formularz Oferty (zał. nr 3 do SIWZ). 4 Dowód wniesienia wadium. 5 Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach